۱۴۰۲.۰۴.۱۰

چهارمین نشست از سلسله نشست‌های «صبح تماشا» همراه با نقد و بررسی رمان «جایی آن طرف پرچین» توسط دفتر داستان مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری؛ این نشست با حضور نیلوفر مالک، نویسنده اثر، محسن هجری، منتقد و خسرو عباسی خودلان به عنوان مجری، کارشناس روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه ساعت ۱۷ در سالن طاهره صفارزاده حوزه هنری برگزار می‌شود.
نیلوفر مالک، متولد ۱۳۴۶ در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته زیست‌شناسی از دانشگاه شهید بهشتی و کارشناسی ارشد در رشته ادبیات مقاومت از دانشگاه پیام نور است. او نوشتن را در سال ۷۵ با داستان‌های علمی برای کودکان در مجله سروش کودکان شروع کرده و سه سال به این کار ادامه داد. در سال ۷۶ در بخش علمی جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان برای یکی از داستان‌هایش موفق به دریافت جایزه شد.
نیلوفر مالک کتاب‌هایی با عنوان سقای تشنه لب، مثل یاوران امام حسین (ع)، شام غریبان، محبت مادر، بوی خوش خاله گلاب، رویای بعداز ظهر، شکلات تلخ و از قبیله لیلی را به رشته تحرییر درآورده و جوایز بسیاری در جشنواره‌های معتبری ادبی کسب کرده است.
لازم به ذکر است «صبح تماشا» عنوان سلسله نشست‌های نقد و بررسی رمان‌های برگزیده جشنواره داستان انقلاب بوده که طی سالیان گذشته هر ماه توسط دفتر داستان مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری برگزار می‌شود و حضور در آن برای عموم علاقه‌مندان و نویسندگان آزاد است.
جشنواره داستان و شعر انقلاب به عنوان یکی از رویدادهای مهم ادبی حوزه هنری در سیزدهمین دوره که نیمه دوم ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، موضوعاتی چون عدالت و انسانیت، وحدت امت اسلامی و رفعت ملی، اخلاق و معارف دین، گفتمان انقلاب اسلامی، ادبیات مقاومت، مسائل و رویدادهای تاریخ انقلاب اسلامی، دستاوردهای انقلاب اسلامی و نقش انقلاب اسلامی در رهبری، وحدت و همراهی با جریان‌های استکبارستیز جهان را دستمایه خلق آثار ارزشمند ادبیات انقلاب قرار داده است.
بر اساس فراخوان منتشر شده که در سایت http://www.artfest.ir قابل مشاهده است، علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند تا ۳۰ آبانماه آثار تولیدی خود را به دبیرخانه این رویداد ادبی ارائه کنند. سیزدهمین جشنواره داستان و شعر از سوی موسسه سپهر سوره و مرکز آفرینش‌های ادبی در نیمه دوم سال برگزار می‌شود.

رمان «جایی آن طرف پرچین» در «صبح تماشا»

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha