۱۴۰۲.۰۲.۰۶

سجاد عباسی، معاون فعالیت‌های فرهنگی و هنری حوزه هنری کودک و نوجوان از برپایی پروژه‌های کارسوق(کارگاه‌های آموزشی تخصصی) و نشست‌های تجربه نگاری در مرحله نهایی رویداد ملی استاپ موشن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، سجاد عباسی، معاون فعالیت‌های فرهنگی و هنری حوزه هنری کودک و نوجوان در آستانه برپایی دومین رویداد ملی استاپ موشن به تشریح جزئیات این رویداد پرداخت و گفت: مسیر رقابتی رویداد ملی استاپ موشن از تابستان سال گذشته کار خود را آغاز کرد. این مسیر علاوه بر ایجاد فضای رقابتی میان استعدادهای نوجوان، به استعدادیابی و توانمندسازی علاقه‌مندان با برپایی رویدادهای استانی و پروژه‌های تعریف شده خود در وبسایت اختصاصی آن پرداخت.
کاشان؛ ایستگاه اول

عباسی افزود: نخستین رویداد استانی استاپ موشن از کاشان آغاز شد و سپس در قزوین، اصفهان، شهریار، پرند و ورامین پیگیری شد و هم اکنون در استان همدان آخرین رویداد استانی آن در حال برگزاری است.
معاون فعالیت‌های فرهنگی و هنری حوزه هنری کودک و نوجوان ادامه داد: تیم‌های مختلفی در این رویداد سازماندهی شدند و شرکت کردند و با اجرای پروژه‌های تعریف شده ما ارزیابی شدند که در نهایت 40 تیم از میان همه تیم‌های شرکت کننده برگزیده و برای حضور در رویداد ملی به تهران دعوت شدند.

رقابت نهایی در تهران
عباسی افزود: رویداد ملی استاپ موشن از روز دوشنبه 13 اردیبهشت کار خود را در حوزه هنری انقلاب اسلامی آغاز می‌کند و تا 15 اردیبهشت ادامه خواهد داشت. تیم‌های شرکت کننده در این بازه زمانی به تکمیل پروژه‌هایی می‌پردازند که از میان موضوعات پیشنهادی ما قبل از برپایی رویداد ملی انتخاب شده و این کار زیر نظر مربیان ما صورت می گیرد. این کار به منظور توانمندسازی استعدادهای شناسایی شده و رشد هنری نوجوانان در حوزه هنری کودک و نوجوان انجام می‌شود.
عباسی ادامه داد: در پایان هر روز از این رویداد، نشست‌های تجربه نگاری با حضور اساتید استاپ موشن و انیمیشن برپا می‌شود.
وی در مورد شیوه برپایی مراسم اختتامیه رویداد ملی استاپ موشن گفت: حوزه هنری کودک و نوجوان با عبور از این دوره سه روزه رویداد ملی استاپ موشن، کارسوق را عملی می‌کند که طی آن تیم‌های شرکت کننده به ارائه تولیدات خود می‌پردازند. کارسوق عصر روز جمعه 15 اردیبهشت با حضور مدیران و مسئولان نهادها و سازمان‌های مربوطه برگزار می‌شود که به دنبال آن آثار مورد توجه این سازمان‌ها انتخاب و مورد حمایت‌های گوناگون قرار می‌گیرد.
عباسی افزود: در ادامه مراسم اختتامیه پس از برپایی نماز مغرب و عشاء و ضیافت شام از ساعت 21 طی مراسمی تیم‌های اول تا سوم معرفی می‌شوند که به ترتیب جوایز حمایتی ده میلیونی، هشت میلیونی و شش میلیونی اهدا می‌شود.
وی گفت: یکی از مهمترین نکات قابل توجه این رویداد حضور و فراوانی تیم‌های شرکت‌کننده از سراسر کشور بود که نشان از گسترش استعدادهای گوناگون استاپ موشن در جای جای ایران زمین دارد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha