۱۴۰۲.۰۱.۲۲

در دومین روز از هفته هنر انقلاب، مراکز استانی حوزه هنری برنامه‌های متعددی را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، به مناسبت هفته هنر انقلاب، مراکز استانی حوزه هنری فعالیت‌های متنوعی داشتند که ازآن جمله می توان به برپایی نمایشگاه پوستر فیلم صد در عمارت تاریخی سعدی به همت حوزه هنری اصفهان اشاره کرد.

حوزه هنری استان مرکزی نیز دو نمایشگاه‌ آثار تجسمی با نام اسماالحسنی و نیک نامان را برپا کرد.

نمایشگاه اسماالحسنی و نیک نامان

حوزه هنری استان خراسان شمالی مستند «مرتضی و ما» را به همراه نشست تخصصی با حضور  یونس محمودی مستندساز بین المللی، اکران کرد.

تئاتر بچه‌های مسجد به میان مردم رفت

حوزه هنری استان فارس نیز با برگزاری مراسم احیای اولین شب قدر، میزبان مردم و هنرمندان این استان بود. هم‌چنین تئاتر بچه‌های مسجد در نخستین دوره اجرای عمومی خود به سراغ مردم شهرهای شیراز، فیروزآباد، ارسنجان، مهر، و کوهچنار رفت.

ضمن اینکه حوزه هنری استان فارس شهید محسن قرائتی را به عنوان شهید شاخص هنرمندان فارس انتخاب کرد. شهید محسن قرائتی در سال 65 در عملیات کربلای 5 شهد شهادت نوشید. وی که بی‌سیم‌چی شهید شاخص فسا و استان فارس، مرتضی جاویدی مشهور به اشلو در گردان فجر بود در همان زمان در اعزام گروه‌های تئاتر در جبهه‌های نبرد فعالیت داشت.

تئاتر بچه‌های مسجد به میان مردم رفت

حوزه هنری استان کرمانشاه نیز مجموعه پوستر و موشن گرافیک ماندگاران هنر را منتشر کرد و در خلال آن به معرفی هنرمندان پیشکسوت این استان پرداخت.

تئاتر بچه‌های مسجد به میان مردم رفت

به همت حوزه هنری استان البرز برنامه ضیافت هنر با حضور هنرمندان این استان در محله ملک آباد برگزار شد و به پذیرایی و اجرای برنامه برای مردم روزه‌دار پرداخت که کلیپ کوتاهی از این مراسم را در ادامه می بینید.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha