۱۴۰۲.۰۱.۱۷

نقاش و شاعر جوان کشورمان که در جلسه شاعران با رهبر انقلاب حضور یافته شعرخوانی در این محفل را موثر در روند پیشرفت شعر می‌داند.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، سمیه مومنی از هنرمندان نقاش و شاعران جوانی است که برای اولین بار در جلسه دیدار با رهبر انقلاب حضور یافته است. او درباره حس خود نسبت به ملاقات رهبر انقلاب میگوید: با وجود اینکه یک شاعر همیشه دریای کلمات است اما در این لحظه هیچ کلمه‌ای نمی‌تواند این ذوق، اشتباق و بی قراری را بیان کند.

او از اینکه توفیق حضور در محضر رهبر انقلاب نصیبش شده خدا را شاکر است و شرکت در این محفل را رویدادی بسیار تاثیرگذار در رشد ادبی شاعران می‌داند و در این باره می‌گوید: مسلما شعرهایی که در این محفل خوانده می‌شود، اشعاری تراز اول است که از نظر فنی شعرهای خوبی هستند و مورد پسند اساتید قرار گرفته‌اند؛ بنابراین شعرخوانی در این محفل و شنیدن آن توسط شاعران دیگر، به روند پیشرفت شعر در کشور کمک میکند.

مومنی در حالی که از پرتره نقاشی سردار سلیمانی که برای تقدیم به مقام معظم رهبری کشیده‌ میگوید به شرایطی که به واسطه ملاقات شاعران با رهبری مخصوصا برای بانوان شاعر فراهم می‌شود اشاره می‌کند و در ادامه می‌افزاید: محافل ادبی زیادی در سطح کشور برگزار می‌شود اما عموما از بانوان برای حضور در آن جلسه دعوت نمی‌شود ولی طی این سالها خانم ها هم امکان حضور در جلسه دیدار با رهبر انقلاب را یافته‌اند و هم توانسته‌اند به شعرخوانی بپردازند. شاعران تهرانی دسترسی زیادی به محافل شعر دارند ولی دوستان در دیگر استان‌ها به سختی به جلسات شعر راه پیدا میکنند بنابراین حضورشان در این محفل به روند پیشرفت ادبی‌شان کمک می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha