۱۴۰۲.۰۱.۱۷

شاعر مازندرانی، دیدار و شعرخوانی در محضر رهبر انقلاب را محفل انس و دوستی میان شاعران آیینی، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، فاطمه ناظری از شاعران استان مازندران است که شب  ولادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) میهمان رهبر انقلاب بوده است.

او که این محفل را قرار هرساله شاعران با مقام معظم رهبری می‌داند درباره این دیدار می‌گوید: پیش از این هم تجربه و توفیق حضور در جلسه دیدار با رهبری را داشته‌ام اما اینکه دیدار امسال در نیمه ماه مبارک رمضان انجام شد، حال و هوای خاصی به این برنامه بخشیده بود.

او با بیان اینکه شاعران آیینی در این جلسه حضور داشتند و ما در این دیدار شاهد شور و اشتیاق زیادی بودیم، می‌گوید: جلسه دیدار شاعران با مقام معظم رهبری، محفل دوستی و انس و الفت میان شاعران آیینی، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی نیز به شمار می‌رود.

این شاعر مازندرانی که دو کتاب شعر آیینی و دفاع مقدس را با عنوان «آوازهای بومی باران» و «ماه  و خاکریز» را برای تقدیم به مقام معظم رهبری با خود همراه داشت، درباره دستاوردهای این محفل ادبی گفت: شناسایی شاعرانی که هر یک با ارائه آثار جدید و شعرخوانی در این جلسه حضور یافته‌اند و همچنین اینکه رهبری نظرات خود را درباره آثار شاعران مطرح می‌کنند، یکی از اتفاقات خوبی است که به واسطه این دیدار و محفل همدلی و دوستی محقق می‌شود.

او  تاکید کرد: اگرچه ما در فضای مجازی آثار زیادی از شاعران را می‌خوانیم اما در این محفل حاضران در جلسه این امکان را پیدا می‌کنند که شعرخوانی کنند و آثار دیگر شاعران را به صورت زنده توسط خالق آن اثر بشنوند، بنابراین یکی از برکات این فضا آشنایی با چهره‌های جدید و شاعرانی است که با علاقه خاصی شعرخوانی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha