۱۴۰۱.۱۲.۲۷

چهل‌ودومین نشست سراسری مدیران مراکز استانی حوزه‌هنری انقلاب اسلامی طی روزهای 15 تا19 اسفندماه در شهر دماوند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، نشست سراسری مدیران مراکز استانی حوزه‌هنری انقلاب‌اسلامی که از روز دوشنبه 15 اسفند ماه آغاز شد در چهل‌ودومین دوره خود میزبان شماری از مسئولین حوزه هنری بود.

در افتتاحیه این نشست که در غروب روز دوشنبه برگزار شد، محمد توکلی معاون برنامه‌ریزی و راهبردی حوزه هنری، عبدالحمید قره‌داغی معاون توسعه مدیریت و منابع، علی فروزانفر معاون هنری، سعید لشکری معاون راهبری استان‌ها حضور داشتند. ضمن اینکه میثم مرادی بیناباج مدیر شبکه یک سیما و معاون سابق راهبری استان‌های حوزه هنری نیز به عنوان سخنران، مهمان مراسم افتتاحیه بود.

در روز اول چهل‌ودومین نشست سراسری مدیران مراکز استانی حوزه‌هنری انقلاب‌اسلامی، مباحث مربوط به برنامه‌ریزی، مالی و نیروی انسانی مطرح شد.

 این نشست با حضور محمد توکلی معاون برنامه‌ریزی و امور راهبردی حوزه هنری و عبدالحمید قره‌داغی معاون توسعه مدیریت و منابع حوزه‌هنری و نیز مدیران تابعه آن‌ها برگزار شد.

در این نشست‌ ضمن مطرح شدن نکات مهمی درمورد برنامه‌ریزی سال آتی مراکز استانی، سوالات و ابهامات مدیران مراکز استانی در زمینه‌های برنامه‌ریزی، نیروی‌انسانی و مالی توسط معاونان و مدیران مربوطه پاسخ داده‌شد.

روز دوم نشست نیز به بحث ادبیات پایداری اختصاص داشت که در این روز استاد مرتضی سرهنگی نویسنده برجسته ادبیات پایداری مهمان نشست بودند و مدیران از نقطه‌نظرات ایشان در زمینه ادبیات پایداری بهره‌مند شدند. ضمن اینکه علی‌اکبر شیروانی مدیرعامل انتشارات سوره‌مهر نیز در این نشست حاضر شد.

هم‌چنین مدیر دفتر ادبیات‌پایداری معاونت اموراستان‌ها مباحث مربوط به گزارش عملکرد و راهبردهای سال آتی را ارائه کرد و مدیران سوالات و ابهامات خود را مطرح کردند.

روز سوم نشست نیز به هنرهای تصویری و رسانه اختصاص یافت که در صبح این روز حمیدرضا جعفریان رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری به همراه مدیران این سازمان میهمان مدیران مراکز استانی بودند. در ادامه این روز مرکز رسانه‌وجریان‌سازی معاونت‌اموراستان‌ها به ارائه گزارش عملکرد و برنامه‌های آتی خود پرداخت.

در انتهای روز سوم نشست علی فروزانفر معاون هنری حوزه هنری به همراه مدیران این معاونت به ارائه برنامه‌های مراکز هنری و هم‌فکری در شیوه هم‌کاری با مراکزاستان‌ی پرداختند.

نشست مدیران مراکز استانی در روز انتهایی خود میزبان علی جانباز رئیس حوزه هنری کودک و نوجوان بود. هم‌چنین مدیر مرکز هنر مردمی معاونت امور استان‌ها نیز مباحث مربوط به این مرکز را بیان نمود.

در آخرین مراسم نشست چهل‌ودوم مدیران مراکز استانی حوزه هنری، مدیران نقطه نظرات خود را با محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی در میان گذاشتند.

این نشست با حضور مدیران مراکز استانی حوزه هنری، از دوشنبه۱۵ اسفند تا جمعه ۱۹ اسفند در شهرستان دماوند برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha