۱۴۰۱.۱۰.۰۴

کارشناس مسئول مطالعات فرهنگ و ادبیات پایداری حوزه هنری فارس از برگزاری ویژه برنامه های ادبی و هنری ویژه نسل نوجوان و دانش آموزان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، محمدحسین عظیمی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: توجه به اقشار مختلف از ویژگی های مهم روایت حبیب است که سبب برقراری ارتباط همه جانبه با این برنامه می شود.

وی افزود: قشر نوجوان و دانش آموزان از مهمترین گروههای تحت پوشش این کاروان هستند که در قالب برنامه های ادبی کاروان یک کارگاه آموزشی روایت نویسی نوجوان به انها اختصاص یافته که این رویداد با حضور ساراعرفانی نویسنده نام اشنا و جوان ادبیات انقلاب اسلامی برگزار می شود.

کارشناس مسئول مطالعات فرهنگ و ادبیات پایداری حوزه هنری فارس  ادامه داد: مقام معظم رهبری در هنگام شهادت شهید سلیمانی از مکتب حاج قاسم یاد کردند و مهمترین هدف برنامه هایی از این دست می تواند تبیین مکتب حاج قاسم برای اقشار مختلف مردم، گروه های سنی گوناگون و آحاد افراد جامعه باشد.

وی گفت: همایش «قصه های خوب برای بچه‌های خوب» از دیگر برنامه های مهم اختصاص یافته به این قشر است که هفته اول دی ماه در 4 نوبت در ساعت های 8 و 10 و 13 و 15 در تالار معلم  شیراز میزبان قریب 2500 دانش آموز شیرازی است.

عظیمی برنامه حبیبانه را از دیگر برنامه های این ایام دانست که برای قشرهای مختلف نوجوان و جوان برگزار می شود و شامل مجموعه ای از برنامه های ادبی و هنری از جمله اجرای نمایش های سرباز و سردار بی سایه و روایت گری و... است.

وی در تشریح میزبانان این رویداد اظهار داشت: اول دی خوابگاه دخترانه شهید باهنر و دوم دی ماه خوابگاه پسرانه شهید مطهری که هر دو از مجموعه های دانشگاه فرهنگیان هستند میزبانی این رویداد را برعهده خواهند داشت

کارشناس مسوول مطالعات فرهنگ و ادبیات پایداری حوزه هنری فارس ادامه داد: 3 دی دبیرستان دخترانه حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها، ۴ دی دبیرستان پسرانه دانش مبین، ۵ دی دبیرستان دخترانه شهید عاطفه مند و ۷ دی مجتمع تعلیمی تربیتی شاکرین دیگر مجموعه هایی هستند که این رویداد را میزبانی خواهند کرد.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم اینده سازان ایران اسلامی بتوانند با بهره گیری از این برنامه تصویری روشن از تلاش های این سردار رشید اسلام را درک کنند.

شایان ذکر است دومین رویداد ملی کاروان هنری «روایت حبیب» همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام ا... علیها و در آستانه سومین سالگرد عروج جاودانه سردار دلها در شهر شیراز و استان فارس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha