۱۴۰۱.۰۹.۲۹

زنگ «حاج قاسم»  در آخرین روز از ویژه برنامه های کاروان روایت حبیب کرمانشاه، در مدارس استان کرمانشاه نواخته شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، همزمان با چهارمین روز حضور کاروان روایت حبیب و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی صبح شنبه، 26 آذرماه زنگ حاج قاسم در مدارس استان کرمانشاه نواخته شد.

در شهر کرمانشاه نیز زنگ حاج قاسم با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس حوزه هنری کرمانشاه، رئیس حوزه هنری استان و جمعی از مسئولان در مدرسه دخترانه صدرا نواخته شد.

  مکتب شهید سلیمانی بهترین الگو برای دانش آموزان است سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه در مراسم نواخته شدن زنگ حاج قاسم در مدرسه دخترانه صدرا کرمانشاه که با حضور اعضای کاروان روایت حبیب برگزار شد، اظهار کرد: سردار سلیمانی یکی از پرورش یافتگان مکتب امام خمینی (ره) بود که با تکیه بر ایمان توانست اسلام ناب را به جهان معرفی کند. وی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در ترویج مکتب شهید سلیمانی، افزود: در آموزش و پرورش وظیفه داریم فرهنگ شهید سلیمانی را به دانش آموزان منتقل کنیم و رهبر معظم انقلاب بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید دارند. مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: تکیه بر ایمان و توکل به خدا یکی از ویژگی‌های برجسته شهید سلیمانی بود و توانست با غلبه بر هوای نفس گروه تکفیری و تروریستی داعش را نابود کند. محمدی ولایتمداری و ساده زیستی را از سایر ویژگی‌های برجسته شهید سلیمانی دانست که این شهید تمام عمر خود را در راه خدمت به اسلام صرف کرد و هر کجا مظلومی وجود داشت سردار سلیمانی حضور می‌یافت و به آنها کمک می‌کرد. وی خاطرنشان کرد: سند تحول بنیادین در پی تربیت تمام ساحتی دانش آموزان و تربیت دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش در حال اجرا است. مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: همچنین امروز حدود یک هزار دانش آموز در برنامه‌های کاروان هنری روایت حبیب حضور خواهند داشت.   دشمنان از نام «شهید سلیمانی» واهمه دارند افشین آزادی رئیس حوزه هنری کرمانشاه نیز در مراسم نواخته شدن زنگ حاج قاسم در مدرسه دخترانه صدرا کرمانشاه که با حضور اعضای کاروان روایت حبیب برگزار شد، اظهار کرد: کاروان روایت حبیب عنوان برنامه‌ای است که برای سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در استان‌های مختلف به اجرای برنامه‌های مختلف می‌پردازد. وی افزود: کاروان روایت حبیب از تاریخ ۲۳ آذر ماه فعالیت خود را در استان کرمانشاه آغاز کرده و تا ۲۶ آذر ماه این برنامه‌ها ادامه دارد. رئیس حوزه هنری کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمنان از نام شهید سلیمانی نیز هراس دارند، گفت: طی روزهای گذشته دشمنان در فضای مجازی تمام مطالب مرتبط با این شهید را حذف کردند. آزادی بیان کرد: برای ترویج مکتب شهید سلیمانی لازم است از تمام ظرفیت‌ها برای معرفی این شهید والا مقام به جهان استفاده کنیم.

نواخته شدن زنگ حاج قاسم، اجرای سرود سلام فرمانده و قرائت بیانیه دانش آموزان برخی از برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود. این کاروان در ۱۰ استان کشور اجرای برنامه دارد که هم‌اکنون این کاروان به استان رسیده و آخرین ایستگاه این کاروان در سینما آزادی کرمانشاه با میزبانی مراسم عصر خاطره روایت حبیب خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha