۱۴۰۱.۰۹.۱۳

هفتمین پایان دوره کارگاه بازیگری اولین تجربه با حضور 10 اثر برگزیده از 13 تا 15 آذر ماه در پلاتو سوره حوزه هنری قم برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، در این پایان دوره و طی دو روز 13 و 14 آذر ماه، 10 اثر نمایشی که توسط هنرجویان باشگاه تئاتر تجربه کارگردانی شده‌است به روی صحنه می‌رود. بازیگران این آثار برای نخستین بار است که در یک اجرای صحنه‌ای در حضور تماشاگران به روی صحنه می‌روند.

روز یکشنبه به ترتیب و از ساعت 14؛  «کمدی اکتشافات» به سرپرستی امین علوی‌نیا، «اسم شب» به سرپرستی علیرضا وفایی، «سه منولوگ از آینده» به سرپرستی مهدی کاشی،  «قوی‌تر» به سرپرستی مهدی باقری و «مصاحبه» به سرپرستی مصطفی مقیمی در حضور، اساتید تئاتر استان، هنرجویان ادوار مختلف کارگاه اولین تجربه و خانواده‌های هنرجویان به روی صحنه می‌روند.

روز دوشنبه نیز «چوپان درغگو» به سرپرستی ابراهیم وفایی، «پل مجنون» به سرپرستی محمدرضا پیغمبری، «ناتمام» به سرپرستی شمیم احمدی، «استادیوم 13» به سرپرستی پریسا طراوتی و «گربه‌ی روی شیروانی» به سرپرستی سجاد ترابیان اجرا خواهند شد.

همچنین اختتامیه جشنواره روز سه‌شنبه از ساعت 15 در پلاتو سوره حوزه هنری قم برگزار، برگزیدگان اعلام و لوح پاپان دوره خود را از دست پیشکسوتان تئاتر استان دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha