۱۴۰۱.۰۸.۲۵

آثار هنرجویان حاضر در کارگاه اولین تجربه حوزه هنری قم برای حضور و اجرا در پایان‌دوره این کارگاه در روزهای 21 و 22 آبان ماه 1401 در حوزه هنری استان قم بازبینی شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، آثار هنرجویان حاضر در کارگاه اولین تجربه برای حضور و اجرا در پایان‌دوره این کارگاه در روزهای 21 و 22 آبان ماه 1401 در پلاتوی سوره حوزه هنری استان قم بازبینی شد. محمد رضا آزاد، جواد پیروزی و احمد سلیمانی در این دو روز 10 اثر نمایشی هنرجویان را بازبینی کردند.

در روز نخست به ترتیب نمایش «پل مجنون» به کارگردانی محمدرضا پیغمبری، «استادیوم شماره 19» به کارگردانی پریسا طراوتی، «مصاحبه» به کارگردانی سید مصطفی مقیمی، «ناتمام» به کارگردانی شمیم احمدی، «کمدی اکتشافات» به کارگردانی امین علوی به روی صحنه رفتند.

در روز دوم نیز «اسم شب» به کارگردانی علیرضا وفایی، «قوی‌‌تر» به کارگردانی مهدی باقری، «چوپان و گرگ‌های بلا» به کارگردانی ابراهیم وفایی، «گربه روی شیروانی داغ» به کارگردانی سجاد ترابیان و «سه مونولوگ از آینده» به کارگردانی مهدی کاشی بازبینی شدند.

بازیگران این 10 اثر نمایشی بازبینی شده، هنرجویانی باشگاه اولین تجربه هستند که برای نخستین بار در یک اثر نمایشی به روی صحنه می‌روند. همچنین آثار توسط فارغ‌التحصیلان دوره‌های پیشین این کارگاه کارگردانی شدند.

آثار منتخب در مراسم پایان‌دوره هنرجویان کارگاه تئاتر اولین تجربه که در قالب یک جشنواره برگزار خواهد شد، برای مخاطبان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha