۱۴۰۱.۰۶.۲۷

با حضور رسانه ها و به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، پوستر جشنواره رسانه‌ای «زَناره» در یاسوج رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، شریف اسلامی رئیس حوزه هنری استان در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره رسانه‌ای «زناره» در یاسوج، گفت: جشنواره رسانه‌ای «زناره» در بخش‌های خبر، گزارش خبری، کلیپ خبری و عکس اجرایی می‌شود.
وی به موضوعات جشنواره اشاره کرد و افزود: آداب، سنن و فرهنگ عشایر، مبارزات عشایر با پهلوی اول و دوم، نقش عشایر در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شاهنامه در فرهنگ عشایری، حماسه در فرهنگ عشایری، فرهنگ عشایری و پیشرفت استان و چالش‌های زندگی عشایری محور موضوعات جشنواره است.
اسلامی مهلت مشخص شده ارسال آثار به جشنواره را تا ۱۵ مهر دانست و خاطرنشان کرد: علاقمندان باید در موضوعات و قالب های اعلام شده در اولین فرصت نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.
رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نحوه ارسال آثار، خاطرنشان کرد: علاقمندان آثار خود را به شکل فایل «pdf» و با درج مشخصات کامل به حساب کاربری مشخص شده در پیام رسان واتساپ با شماره «٠۹۱۷۷۴۱۱۷۳۲» ارسال کنند.
اسلامی با اشاره به مقررات جشنواره تصریح کرد: هر فرد می‌تواند حداکثر دو اثر را به جشنواره ارسال کند که در فواصل زمانی یکم فروردین ۹۸ تا ۱۵ شهریور ۱۴٠۱ در رسانه‌های رسمی «خبرگزاری، سایت، روزنامه، پایگاه‌های خبری و رسانه ملی» منتشر شده باشد.
وی بیان کرد: رسانه‌های فاقد مجوز، آثار فاقد مشخصات، آثار غیرمرتبط با چارچوب‌های جشنواره و بولتن‌های داخلی از ثبت در بین آثار ارسالی کنار رفته و از روند داوری خارج خواهند شد.
انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha