۱۴۰۱.۰۶.۰۹

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خواستار تقویت تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی در این استان شد و گفت: بیان هنرمندانه واقعیت های تاریخ انقلاب اسلامی در کردستان ضروری است.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در جریان بازدید از حوزه هنری استان و دیدار با رئیس و کارکنان این نهاد، اظهار کرد: خوشبختانه امروز حوزه هنری در بخش های مختلف اقدامات خوب و تقابل تقدیری را انجام می دهد.

وی ادامه داد: برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی و هنری در کنار تقویت زیرساخت ها از جمله اقدامات قابل تقدیر حوزه هنری کردستان است و امیدواریم که این روند با جدیت و تلاش ادامه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به لزوم تقویت تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی در استان، گفت: ما نیازمند بیان واقعیت های انقلاب اسلامی با زبان هنر و به شکل هنرمندانه هستیم و به همین دلیل باید همه ما در کنار هم به این سمت و سو حرکت کنیم  و کارهای فاخر و ارزشمندی را تولید و عرضه کنیم.

وی ضمن اشاره به لزوم جلوگیری از موازی کاری در بین دستگاه های فرهنگی در استان کردستان، افزود: کار جمعی در حوزه فرهنگ و هنر قطعا بازخوردهای بهتری به دنبال خواهد داشت و از همه عزیزان متولی فرهنگ و هنر انتظار داریم که با گفتگو و نشست های مشترک نسبت به این مهم توجه جدی داشته باشند.

حجت الاسلام پورذهبی عنوان کرد: کردستان دارای ظرفیت های بسیار ارزشمند فرهنگی و هنری است و ما تنها با کار و تلاش بیشتر می توانیم این ظرفیت ها فرهنگی را در کشور مطرح کنیم و من اعتقاد دارم که هر کسی در جای خود باید در راستای انجام رسالتی که بر عهده دارد تلاش و جدیت لازم را داشته باشد.

وی هنرمندان شاخص و در تراز بین الملل را جزء سرمایه های اصلی و مهم استان عنوان کرد و افزود: تشویق و ترغیب اصحاب فرهنگ و هنر برای فعالیت بیشتر رسالت همه متولیان این بخش است و در این راستا حوزه هنری رسالتی مهم بر عهده دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان بار دیگر ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت های حوزه هنری در این استان، یادآور شد: ما آمادگی داریم تا در خدمت اصحاب فرهنگ و هنر باشیم و نشستن با این عزیزان و شنیدن دغدغه های آنها بهترین امکان برای برنامه ریزی بهتر می باشد.

در ابتدای این نشست امین مرادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گزارشی از فعالیت ها و برنامه های صورت گرفته طی سالهای اخیر را ارائه کرده و از حمایت های ویژه نماینده ولی فقیه در استان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha