۱۴۰۱.۰۴.۲۸

افشین آزادی رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه، با حضور در محل تمرین نمایش «پیکره کشی» در جریان چگونگی روند تولید این اثر نمایشی که با مضمون تاریخی-عاشورایی است، قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، افشین آزادی رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه در نشستی در حاشیه تولید «پیکره کشی» ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از عوامل این نمایش، گفت: تولید این اثر که برخواسته از فرهنگ اصیل کرمانشاه است، به بازنمایی تاریخ شفاهی این مرزوبوم می‌پردازد.

وی آثار هویت‌بخش را همسو با سند تحولی حوزه هنری استان کرمانشاه برشمرد و خاطرنشان کرد: تولید و اجرای این‌گونه آثار آیینی و سنتی، حفظ و اشاعه فرهنگ اصیل کرمانشاه و مردمانش را به دنبال خواهد داشت.

در این نشست سعید نوروزی مسئول واحد هنرهای نمایشی، گزارشی کوتاه از روند تولید نمایش پیکره کشی را ارائه داد و هواس پلوک نویسنده و کارگردان اثر نیز به نمایندگی از گروه، از ریاست و مجموعه حوزه هنری استان کرمانشاه به خاطر اهتمام ویژه به تولیدات فاخر نمایشی بر اساس زیست‌بوم و فرهنگ پهلوانی، قدردانی نمود و توضیحاتی درباره چگونگی نگارش این نمایشنامه، ارائه داد.

نمایش پیکره کشی با برنامه‌ریزی واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان کرمانشاه قرار است در گام نخست اجراهای خود، از 22 لغایت 31 مرداد 1401 در سالن سینمای مجموعه تئاتر شهر کرمانشاه و هم‌زمان با ایام محرم، برای عموم مردم کرمانشاه به روی صحنه برود.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha