۱۴۰۱.۰۴.۱۳

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی ۱۳تیر سال جاری با حضور در ساختمان شورای اسلامی با نقی کریمی رئیس شورای اسلامی شهرستان ارومیه دیدار و گفتگو کرد.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی ۱۳تیر سال جاری با حضور در ساختمان شورای اسلامی با نقی کریمی رئیس شورای اسلامی شهرستان ارومیه دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، احد هوشمند قره باغ رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی در این دیدار با ارائه گزارشی از روند احداث پردیس سینما آزادی ارومیه و مشکلات توسعه اماکن فرهنگی و هنری در شهرستان ارومیه از رئیس شورای اسلامی ارومیه جهت بازدید از پروژه پردیس سینمایی ارومیه دعوت به عمل آورد. هوشمند قره باغ در ادامه سخنان خود با اشاره به برخی از فعالیت‌های فرهنگی حوزه هنری آذربایجان غربی در راستای رشد و توسعه فرهنگی شهرستان ارومیه و احیا و حفظ آیین‌ها و سنت‌های بوی این کلان شهر مرزی بر حفظ و صیانت از موضوع « همزیستی اقوام در آذربایجان غربی» به عنوان یکی از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه در این استان مرزی تأکید کرد. رئیس شورای اسلامی شهرستان ارومیه نیز در این دیدار طی سخنانی با اشاره بر برخی از مشکلات فرهنگی شهرستان ارومیه خواستار اجرای مشترک برنامه ها و طرح های فرهنگی در راستای حفظ آداب و رسوم و سنت های بومی شهرستان ارومیه شد و بر موضوع فرهنگ به عنوان یکی از بخشهای مهم برای رسیدن به یک جامعه پویا تاکید کرد. نفی کریمی در بخش دیگری از سخنان خود در اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی خواستار مشارکت حوزه هنری آذربایجان غربی در ساخت اماکن فرهنگی در مناطق مختلف شهرستان ارومیه و اجرای برنامه های مختلف هنری از جمله در« زیر زمین سینما کریستال ارومیه» شد. شهرستان ارومیه به مرکزیت کلان‌شهر ارومیه با جمعیتی بالغ بر ۱٬۰۴۰٬۵۶۵ نفر در شمال غرب استان آذربایجان غربی ایران واقع شده‌است. ارومیه در طول تاریخ یکی از اماکن مهم فرهنگی ، آبادترین و در عین حال از پرحادثه‌ترین شهرهای آذربایجان شناخته می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha