۱۴۰۱.۰۲.۲۱

بخش ویژه نمایشگاه عکس دهمین دوره دوسالانه هنرمندان استان قم با حضور دکتر محمدعلی روزبهانی رئیس حوزه هنری استان قم و جمعی از مسئولان، اساتید و هنرمندان عکاس شهر قم در نگارخانه فرهنگ افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، بخش ویژه نمایشگاه عکس دهمین دوره دوسالانه هنرمندان استان قم با حضور دکتر محمدعلی روزبهانی رئیس حوزه هنری استان قم و جمعی از مسئولان، اساتید و هنرمندان عکاس شهر قم در نگارخانه فرهنگ افتتاح شد.

 در این نمایشگاه برگزیده آثار عکاسان شهر قم در سه بخش «تک‌عکس»، «مجموعه‌عکس» و «عکس موبایلی» به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه آثار دوسالانه عکس هنرمندان استان قم با هدف نمایش تصویری امروزی از شهر مقدس قم در سال‌های پایانی قرن 15 هجری شمسی بر پا شده و در ادامه بخشی از آثار منتخب در یک مجلد کتاب نفیس به چاپ خواهد رسید.

آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه منتخبی از نزدیک به دو هزار اثر رسیده به دبیرخانه دوسالانه هستند که در دو مرحله توسط هیئت انتخاب و هیئت داوری برگزیده شده‌اند.

دکتر سید عباس میرهاشمی، محمد نوروزی، ساسان مویدی، حجت عطایی و امیر حسامی‌نژاد هیئت داوری و نسرین شیخ حسن، مونا نیکو محمد مهدی بهمنی، حسن گائینی و امیر مسعود عربشاهی هیئت انتخاب این جشنواره را تشکیل داده‌اند.

این نمایشگاه تا تاریخ 29 اردیبهشت ماه 1401 همه روزه صبح‌ها از ساعت 10 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 20 و در گالری فرهنگ قم به نشانی: خیابان شهید فاطمی (دورشهر)، پلاک 100 برای عموم علاقمندان قابل بازدید است.

با پایان نمایشگاه و در آیین اختتامیه دهمین دوره دوسالانه عکس هنرمندان قم ۹ عکاس برگزیده این دوسلانه در دو بخش آزاد و قم معرفی و از آنها تجلیل می‌شود.

این دوسالانه توسط انجمن عکاسان استان قم با همکاری ‌استانداری قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حوزه هنری قم، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، شهرداری قم، شورای اسلامی شهر قم، سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم و نگارخانه فرهنگ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha