۱۴۰۱.۰۱.۲۱

رئیس حوزه هنری لرستان در دورهمی «آوینی ها» گفت: یکی از راهبردهای دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی و ضربه زدن به نظام، منزوی کردن هنرمندان ؛ اهالی فرهنگ و هنر در عرصه های مختلف است.

رئیس حوزه هنری لرستان در دورهمی «آوینی ها» گفت: یکی از راهبردهای دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی و ضربه زدن به نظام، منزوی کردن هنرمندان ؛ اهالی فرهنگ و هنر در عرصه های مختلف است. به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، سامان سپهوند رئیس حوزه هنری لرستان در دورهمی صمیمانه و ضیافت افطار اهالی فرهنگ، هنر و رسانه با عنوان «آوینی ها» که شامگاه شنبه به مناسبت شهادت شهید آوینی در خانه تاریخی آخوند ابو در خرم آباد برگزار شد، تصریح کرد: دشمن امروز در حوزه فرهنگ از تمام امکانات و ظرفیت ها خود به ویژه در حوزه جنگ نرم برای ضربه و آسیب به پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره می برد. وی یادآور شد: بدون شک تقویت جبهه فرهنگی انقلاب در جنگ نرم در گرو هم اندیشی و تعامل و هم افزایی هنرمندان و دست اندرکاران و فعالین حوزه فرهنگ و هنر و رسانه است. سپهوند خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این موضوع ضروری است برنامه ریزی های مناسبی در جهت تعامل هر بیشتر و برگزاری چنین گردهمایی هایی و هم افزایی و بهره مندی از ظرفیت بالای فرهنگ و رسانه به تقویت جهاد تبیین و مقابله با هجمه های فرهنگی بپردازیم. وی تصریح کرد: برگزاری نشست های هم اندیشی موجب می شود تا اهالی هنر و رسانه دغدغه ها ومطالبات خود را به جامعه و مسئولین انتقال دهند. رئیس حوزه هنری لرستان در ادامه با بیان گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و شهادت شهید مرتضی آوینی؛ پیام حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان را با موضوع هفته هنر انقلاب اسلامی قرائت کرد. علی شیروی مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان نیز در این نشست با اشاره به اهمیت هنر و فعالیت های فرهنگی هنری در جامعه گفت: هنرمند خلاقانه خلق می کند و با خلق اثر هنری و انتقال مفهوم منظور و مقصود خود را به زیباترین شیوه بیان می دارد. وی افزود: هنر یکی ابزارهای مهم در جامعه برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی است و در بین هنرمندان تاثیر بسزایی در این عرصه دارند. صدا و سیمای استان این امادگی را دارد که دو ساعت از برنامه های شبکه استانی را به معرفی تولیدات هنری و حمایت از هنرمندان و آثار هنری بپردازد. شیروی ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزیهای هدفمند و راهبردی شاهد تعامل هر چه بیشتر دستگاههای فرهنگی هنری و رسانه ها در جهت تقویت جبهه فرهنگی هنر انقلاب باشیم. در ادامه جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه مطالبات، مسایل و مشکلات و دغدغه های خود را مطرح کردند. خاطره گویی توسط علی زیودار شاعر وپژوهشگر و شعرخوانی محمد تقی عزیزیان و اجرای محلی از دیگر بخش های این برنامه بود. انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • joker ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    Usually your instructor will determine of any mistakes you are insanely putting. Placing the max bet may be the best, given that gives you higher odds at winning. They don't have to create a lick of reason.