۱۴۰۰.۱۲.۲۳

مسئولان و فعالان فرهنگی استان زنجان شامگاه یکشنبه 22 اسفندماه 1400 با فرزاد بیات‌موحد، هنرمند ماه اسفند 1400 در فضایی گرم و صمیمی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، در آستانه فرا رسیدن سال نو، ریاست و کارکنان حوزه هنری زنجان به همراه مسئولین استانی و فعالان فرهنگی و نویسندگان استان با حضور در منزل فرزاد بیات‌موحد، از هنرمند و فعال عرصه ادبیات پایداری در فضایی صمیمی دیدار و گفتگو کردند.

محفل «دیدار هنرمند ماه» یکی از دیگر برنامه‌های فرهنگی هنری حوزه هنری زنجان در راستای ارج نهادن به مقام و منزلت هنرمندان است که اولین دیدار این محفل شامگاه یکشنبه 22 اسفند ماه 1400 در منزل فرزاد بیات موحد به عنوان هنرمند ماه اسفند 1400 برگزار شد، که طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته این محفل بصورت ماهانه و در قالب دیدار و گفتگوی صمیمی با هنرمندان زنجان برگزار خواهد شد و هر دیدار به هنرمند یکی از رشته‌های هنری اختصاص خواهد یافت.

در اولین محفل این دیدار که با حضور امیر نعمتی رییس حوزه هنری، سید شمس‌الدین موسوی؛ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس استان، حاج حسین محمدی؛ مشاور امور ایثارگران شهرداری زنجان و فعالان و نویسندگان عرصه ادبیات پایداری و داستانی برگزار شد از سال‌ها تلاش و پشتکار پیشکسوت عرصه نویسندگی؛ فرزاد بیات موحد در راستای نگارش در عرصه تاریخ شفاهی و ادبیات پایداری و تربیت نویسندگان نوقلم با اهدای لوح و هدیه تقدیر و تشکر بعمل آمد.

فرزاد بیات موحد نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور حوزه هنری استان و هیئت همراه در منزل ایشان؛ از توجه و تلاش این نهاد انقلابی به هنرمندان و جامعه هنری تقدیر کرد.

تدوین کتاب‌های تاریخ‌شفاهی و چاپ و انتشار کتاب علمی، رمان و مجموعه داستان کوتاه با عناوین «صورت‌های خاکی»، «روزهای ارغوانی»، «نگران نباش فرمانده»، «فرمانده تپه قمر»، «روزهای اناری»، «خاکریزهای آبی»، «قصه یک ذره خاک»، «یادگاری‌ها»، «مارمولک‌ها» و ... خلاصه‌ای از فعالیت‌های ادبی و هنری این هنرمند است که کسب مقام در جشنواره‌های ملی و استانی از جمله برگزیده جشنواره غدیر تبریز، برگزیده اولین کنگره ملی خاطره‌نویسی دفاع‌مقدس، برگزیده پنجمین جایزه ملی ادبی یوسف،  برگزیده هشتمین جشنواره شعر و داستان استان زنجان و ... را در کارنامه سالهای فعالبت ادبی هنری خود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha