۱۴۰۰.۱۲.۱۸

کارگاه تخصصی داستان نویسی تکمیلی تولید محور با حضور «محمدعلی‌خامه‌پرست»، نویسنده برجسته عرصه ادبیات داستانی و همچنین جمعی از علاقمندان و نوقلمان زنجانی در حوزه هنری استان زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، طاهره ابراهیم‌پور مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری گفت: کارگاه داستان‌نویسی تکمیلی تولید محور ویژه ترم پاییز و زمستان در 12 جلسه برگزار گردید.

ابراهیم‌پور افزود: این کارگاه از برنامه‌های مشارکتی واحدهای آموزش و آفرینش‌های ادبی حوزه هنری زنجان بصورت تولید محور و در ادامه کارگاه داستان‌نویسی مبتدی و پیشرفته ترم‌های بهار و تابستان با هدف تعالی ادبیات داستانی برگرفته از ارزش‌های انقلاب اسلامی و سوژه‌ها و رویدادهای بومی استان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره از کارگاه، هنرجویانی که در دوره‌های آموزش مجازی حوزه هنری زنجان که در ایام کرونا برگزار گردید، شرکت داشتند و با حضور در این کارگاه‌ها این امکان برای هنرجویان فراهم گردید تا به صورت عملی مباحث مطرح شده، ضمن بازآموزی و تمرین بتوانند زیر نظر مدرس کارگاه، محمدعلی خامه‌پرست مراحل تولید اثر و نگارش داستان را تجربه نمایند.

ابراهیم‌پور اظهار داشت: آثار و داستان‌های تولید شده پس از بررسی و ویرایش توسط مدرس کارگاه به صورت مجموعه‌ای گردآوری خواهد شد و طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار بر این است پس از بررسی و تأیید کارشناسان حوزه هنری مرکز بصورت مجموعه‌ای چاپ و منتشر گردد.

شایان ذکر است؛ شروع برگزاری کارگاه‌ تولید محور داستان‌نویسی تکمیلی ویژه ترم پاییز و زمستان از 15 آذرماه 1400 بود که آخرین جلسه این کارگاه نیز در هفته دوم اسفند ماه 1400 برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha