۱۳۹۹.۱۰.۰۸

نمایشگاه پوستر با عنوان «فتنه تغلب» به مناسبت 9 دی‌ماه در مراکز استانی حوزه هنری برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، همزمان با فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، نمایشگاهی با موضوع روایتی از کتاب «فتنه تغلب» به صورت پوسترهای گرافیکی در مراکز استانی حوزه هنری برگزار می‌شود.

نمایشگاه پوستر «فتنه تغلب» در اردبیل

روایت تصویری از کتاب «فتنه تغلب» به همت حوزه هنری استان اردبیل در سپاه حضرت عباس(ع) استان، استانداری اردبیل، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل اوقاف و امور خیریه و صدا و سیمای مرکز اردبیل در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

گفتنی است کتاب «فتنه تغلب» به کوشش مصطفی غفاری، توسط انتشارات انقلاب اسلامی (وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای) تولید شده و شامل روایت‌هایی است از برخی از بیانات و اقدامات کمتر شنیده‌ شده‌ رهبر انقلاب در جریان فتنه‌ ۸۸ که می‌تواند لایه‌های تازه‌ای از واقعیت این ماجرا را نمایان کرده و ابهام و تردید در این‌باره را از ذهن‌ها بزداید.

نمایشگاه پوستر «فتنه تغلب» در خمین در آستانه فرارسیدن حماسه نهم دی‌ماه و تجدید میثاق مردم با رهبری، به همت حوزه هنری استان مرکزی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمین نمایشگاه پوستر «فتنه تغلب» در محل مصلای شهر خمین دایر شد. این نمایشگاه شامل مجموعه پوسترهایی بر اساس محتوای کتاب‌ «فتنه تغلب» است که در روز جمعه 5 دی‌ماه همزمان با برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلای شهر خمین در معرض دید نمازگزاران قرار گرفت. برگزاری نمايشگاه پوستر «فتنه تغلب» در حوزه هنری استان سمنان به مناسبت گراميداشت سالروز حماسه نهم دی‌ماه و روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت، از سوی دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری استان سمنان، نمايشگاه پوستر «فتنه تغلب» از تولیدات مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی، صبح روز سه‌شنبه 9 دی‌ماه در حوزه هنری استان افتتاح شد. بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه، 10 پوستر در ابعاد 70*50 با موضوع نهم دی‌ماه به روی دیوار رفته است. شایان ذکر است، نمایشگاه فوق به دلیل جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، بازدید حضوری ندارد و آثار ارائه شده از سوی حوزه هنری استان سمنان، در فضای مجازی ارائه می‌شود. برگزاری نمایشگاه پوستر «فتنه تغلب» در گرگان همزمان با مراسم سالروز حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، که در محل حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار شد، نمایشگاهی با موضوع روایتی از کتاب «فتنه تغلب» به صورت پوسترهای گرافیکی و با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی در معرض دید شرکت‌کنندگان مراسم قرار گرفت. نمايشگاه پوستر «فتنه تغلب» در حوزه هنری شهرستان شاهرود به مناسبت گراميداشت سالروز حماسه نهم دی‌ماه و روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت، نمايشگاه پوستر «فتنه تغلب» روایت تصویری از کتاب «فتنه تغلب» صبح روز سه‌شنبه 9 دی‌ماه در محل حوزه هنری شاهرود افتتاح شد. بر اساس این گزارش، این نمایشگاه که در آن 10 پوستر در ابعاد 70*50 با موضوع نهم دی‌ماه به روی دیوار رفته است، به دلیل جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، بازدید حضوری ندارد و آثار به نمایش درآمده، در فضای مجازی ارائه می‌شود. افتتاح نمایشگاه پوستر و آثار گرافیکی «فتنه تغلب» در چند نقطه از مازندران نمایشگاه «فتنه تغلب» با حضور نماینده ولی‌فقیه در نگارخانه این مرکز در ساری و همچنین با هماهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در چند مرکز فرهنگی مذهبی شهرستان بابل برگزار شد. مهدی معصومی‌گرجی در حاشیه افتتاح نمایشگاه که با حضور حجت الاسلام روح‌الله اسدی کیادهی، رئیس دفتر آیت‌الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران صورت گرفت، با اشاره به اینکه 9 دی سند بیداری و آگاهی ملت ایران است، گفت: در این نمایشگاه مجموعه‌ای از پوسترها و آثار گرافیکی به روایت حوادث ایام انتخابات سال 88 پرداخته و برخی رویدادهای مهم آن زمان همراه با دست‌های پشت پرده دولت‌های استعماری را به نمایش گذاشته است. وی همچنین گفت: نمایشگاه حاضر که به شکل داستان مصور است، علاوه بر ساری با هماهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی در مراکز فرهنگی شهرستان بابل نیز به نمایش گذاشته شد و در هفته بصیرت از طریق فضای مجازی نیز منتشر خواهد شد. در حال تکمیل...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha