۱۳۹۹.۰۹.۲۹

مستند «برادرم نادعلی» کاری از علی تک‌روستا و تهیه کنندگی محسن اسلام‌زاده است که این روزها در بخش مسابقه شهید آوینی چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت» به صورت آنلاین اکران شده است.

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، مستند «برادرم نادعلی» کاری از علی تک‌روستا و تهیه کنندگی محسن اسلام‌زاده است که این روزها در بخش مسابقه شهید آوینی چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت» به صورت آنلاین اکران شده است. «برادرم نادعلی» روایت خانواده مفقود الاثری است (نادعلی دهقان کار) که بر حسب اتفاق سنگ مزاری به نام این شهید در بهشت زهرا پیدا می کنند. این مستند در ادامه تلاش‌های برادر شهید برای اجازه نبش قبر و گرفتن آزمایش دی ان ای از برادرش را به تصویر می‌کشد. اولین تیزر رسمی مستند «برادرم نادعلی» تازه ترین اثر مرکز مستند سوره امروز همزمان با اکران این مستند در پلتفرم نماوا منتشر شد. انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • Ulysses Biggar ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    Oh my goodness! Amazing article dude! Many thanks, However I am going through difficulties with your RSS. I don’t know the reason why I can't join it. Is there anybody else getting the same RSS issues? Anyone that knows the solution will you kindly respond? Thanks!!