۱۳۹۹.۰۹.۱۵

رئیس حوزه هنری خوزستان گفت: تلاش مجدانه در عین گمنامی از ویژگی‌های شهید فخری‌زاده است که این خصوصیت می‌تواند الگویی برای همه ما باشد.به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری،  شب شعر «فرزند دماوند» ویژه گرامیداشت شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای با همکاری حوزه هنری خوزستان و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به صورت مجازی برگزار شد.

در این مراسم محمد شهباز گهروئی با گرامیداشت یاد شهید فخری‌زاده، بر پیگیری تلاش‌های این شهید بزرگوار در همه بخش‌ها تأکید کرد و گفت: برگزاری چنین برنامه‌هایی در معرفی و ترویج سبک زندگی این شهید قطعا کارساز خواهد بود.

رئیس حوزه هنری خوزستان تلاش مجدانه در عین گمنامی را از ویژگی‌های شهید فخری‌زاده دانست و تصریح کرد: این خصوصیات و ویژگی‌ها باید الگویی برای همه ما باشد و بتوانیم رهروی خوبی برای شهدا باشیم.

وی با تقدیر از همه هنرمندان استان در همکاری با حوزه هنری خوزستان گفت: امیدواریم با همکاری همه واحدها در این مسئولیت خطیری که بر عهده ما گذاشته شده بتوانیم آنچه لازم و شایسته هنرمندان استان است را ادا کنیم و گوشه‌ای از زحمات آنها را به نتیجه برسانیم و کارهای بزرگتری انجام دهیم.

در این مراسم، عبدالرحیم سعیدی‌راد، قاسم آهنین‌جان، فردین کوراوند، فرهنگ دشتی، سید علیرضا شفیعی و وحید کیانی به شعرخوانی پرداختند و همچنین کلیپ با موضوع ترور دانشمند شهید محسن فخری‌زاده از تولیدات حوزه هنری خوزستان نمایش داده شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha