موضوع تنظیمگری ویاودیها؛ جستوجو توازن فرهنگ کسبوکار، عوامل تأثیر گذار و تاثیر پذیر از آن و نگاه حاکمیت به این مسئله، در پنجمین جستار «بازار رسانه» بررسی شد.
در پنجمین جستار بازار رسانه به همت پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی با حضور محمد حسین خلعتبری، معاون تنظیم بازار و توسعه کسبوکار ساترا، سید امیر آقایی، دبیر قرارگاه بازار پردازی صنایع فرهنگی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی و آرین طاهری، پژوهشگر مطالعات رسانه و دبیر این نشست، موضوع تنظیمگری ویاودیها؛ جستوجو توازن فرهنگ کسبوکار در ۲۲ آذرماه در سالن سلمان هراتی حوزه هنری موردبررسی قرار گرفت.
عکس: رضا ذاکری
نظر شما