۱۴۰۳.۰۸.۰۵

مهدی متولیان مدیر انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس در حاشیه بازدید از نمایشگاه «همچنان طوفان» که در گالری خانه عکاسان حوزه هنری برپاست گفت: با اینکه در حوزه گرافیک کار کرده‌ام و آثار متعددی دیده‌ام اما آثار این نمایشگاه من را با دنیای جدیدی مواجه کرد.

مهدی متولیان مدیر انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس در گفت‌وگو با روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی گفت: «همچنان طوفان» نمایشگاهی بسیار جذاب است که فکر آوردن فعالان حوزه هنرهای تجسمی بنیاد روایت فتح به حوزه هنری را در سرم انداخت.

وی در سخنانش تاکید کرد: از نظر تصویرسازی، آثار این نمایشگاه بسیار خلاق و تکان‌دهنده هستند و با این که در حوزه گرافیک کار کرده‌ام و آثار متنوع و متعددی را دیده‌ام، این آثار مرا با دنیای جدیدی مواجه کرده و می‌توانم بگویم از دیدن کارهای هنرمندان گرافیست جهان به وجد آمده‌ام .

مدیر انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس اظهار کرد: امیدوارم نهادهایی که همسو با حوزه هنری هستند از جمله بنیاد روایت فتح، از این نوع آثار خلاقانه بیشتر در کارهای تبلیغی و آنچه در سطح شهر استفاده می‌شود، بهره ببرند. فکر می‌کنم جای چنین آثاری در فضای مبارزه تبلیغاتی و رسانه‌ای که علیه اسرائیل داریم، خالی است.

وی افزود: خیلی از این آثار علی‌رغم اینکه از نظر ترکیب‌بندی، ایده و اجرا کارهای فوق‌العاده قوی و جذابی هستند، اصلا دیده نشده‌اند.

متولیان با تشکر از حوزه هنری برای برگزاری این نمایشگاه، گفت: مجموعه‌های هنری می‌توانند در انتشار چنین آثار ارزشمندی جریان همگانی راه‌اندازی کنند و این تولیدات را در سطح جامعه نشر دهند.

وی عنوان کرد: پیگیر خریداری برخی از آثار خواهم بود و برای نشر و توزیع آن‌ها در سطح جامعه و فضای مجازی برنامه‌ریزی خواهم کرد. ما در ماه‌های آتی مناسبت‌ها و ایامی را در پیش داریم و قرار است برای تابلوها و بیلبوردهای سطح شهر کارهایی ارائه کنیم. در این نمایشگاه هم سوژه‌های بسیار خوبی وجود دارد که امیدوارم بتوانیم از آن‌ها بهره ببریم.

گفتنی است، نمایشگاه «همچنان طوفان» از دوشنبه ۳۰ مهرماهدر گالری خانه حوزه هنری افتتاح شده و تا ۳۰ آبان ماه میزبان بازدیدکنندگان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha