۱۴۰۳.۰۶.۲۱

غرفه اکران سیار بهمن سبز با شعار «سینما برای همه» در بخش جانبی دهمین جشنواره و نمایشگاه نوشت افزار ایرانی «ایران نوشت» فعالیت خود را با اکران عمومی سه انیمیشن آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، غرفه اکران سیار این موسسه در بخش جانبی دهمین نمایشگاه ایران نوشت از ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۳ تا پایان نمایشگاه فعالیت خود را با اکران عمومی سه انیمیشن آغاز کرده است.

بر اساس این گزارش، غرفه اکران سیار بهمن سبز در بخش جانبی این نمایشگاه هر روز سه انیمیشن «ایلیا؛ جستجوی قهرمان»، «مسافری از گانورا» و «لوپتو» را برای عموم به نمایش می‌گذارد.همچنین در این غرفه مسابقه شخصیت‌شناسی با محوریت شخصیت های انیمیشنی ایرانی برگزار می‌شود و به شرکت کنندگان این مسابقه جوایزی اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است، غرفه اکران سیار بهمن سبز در کنار فعالیت‌های خود به ارائه پروژه‌های شش ماه آینده خود از جمله انیمیشن‌های رویا شهر، ببعی قهرمان و فیلم باغ کیانوش می‌پردازد.

حضور اکران سیار بهمن سبز در دهمین نمایشگاه ایران نوشت

گفتنی است، دهمین جشنواره و نمایشگاه نوشت افزار ایرانی «ایران نوشت» با حضور بیش از ۲۰۰ تولیدکننده نوشت افزار ایرانی و ارائه آخرین محصولات، از پنجشنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۳ آغاز به کار کرده است و تا ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی(ره) تهران ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha