۱۴۰۳.۰۶.۲۵

جدول برنامه‌های نخستین جشنواره ملی اتقان منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی دبیرخانه جشنواره اتقان، جدول برنامه‌های نخستین جشنواره فرهنگی هنری اتقان را که همزمان با جشن امامت ولی عصر (عج) آغاز می‌شود، اعلام کرد.

اعلام جدول برنامه‌های نخستین جشنواره ملی اتقان

طبق این گزارش، جشنواره اتقان با اجرای آثار نمایشی، برپایی نمایشگاه‌ آثار تجسمی و برگزاری نشست‌های تخصصی از ۲۲ شهریور آغاز به کار می‌کند و مراسم اختتامیه آن ۲۶ شهریورماه برگزار می‌شود.همچنین افتتاح رسمی نگارخانه‌های مرتبط با این جشنواره در ۲۶ شهریور صورت خواهد گرفت.

اعلام جدول برنامه‌های نخستین جشنواره ملی اتقان

بر اساس جدول اجراهای نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی این جشنواره، پنجشنبه ۲۲ شهریورماه نمایش «شمع کیک تولد» نوشته و کاری از رسول حق شناس از شهرستان ورامین ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه ماه و نمایش «یاد» نوشته یزدان کاظمی به کارگردانی میثم نویریان از تهرانساعت ۱۷:۳۰ در محوطه حوزه هنری اجرا می‌شوند.

در روز جمعه ۲۳شهریورماه نمایش «کاوش کارشکنی در یک شرکت» نوشته و کاری از کیانوش احمدی از تهران ساعت ۱۷ و نمایش «ربان مشکی» نوشته محمد یزدی به کارگردانی نرگس ایزدی از شهرستان ملارد ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه ماه  و نمایش «فرار به سوی پیروزی» نوشته و کاری از میثم شمسیان از تهران ساعت ۱۹ در تماشاخانه مهر روی صحنه خواهند رفت. در بخش خیابانی نمایش «من کارم» نوشته و کاری از محسن اردشیر از مازندران ساعت ۱۷:۳۰، «بی‌نهایت» نوشته حسین نادری به کارگردانی محسن سالاری از استان تهران ساعت ۱۸، نمایش «اندراحوالات اتقان کاری محمدتقی» نوشته محسن کولیوندی به کارگردانی مصطفی کولیوندی از استان ایلام ساعت ۱۹:۳۰ و نمایش «۳۵ میلیمتر سوخته در دمای -۰» نوشته و کاری از مجتبی خلیلی از استان تهران در محوطه حوزه هنری اجرا می‌شوند.

در سومین روز از اجراهای نخستین جشنواره ملی اتقان نمایش «مستر وی جی» نوشته و کاری از آرزو کریمی زند از استان تهران ساعت ۱۷ و نمایش «استنطاق میرزای شاه‌کش در حضور» نوشته و کاری از علی بیگدلی از استان تهران ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه ماه و نمایش «باحالا» نوشته و کاری از روح‌الله سنایی از شهرستان پیشوا استان تهران ساعت ۱۹ در تماشاخانه مهر روی صحنه می‌روند. همچنین در بخش خیابانی نمایش «یک لقمه حلال» نوشته و کاری از نرگس خاک کار از استان همدان ساعت ۱۷:۳۰، نمایش «سیاه کاری» نوشته و کاری از مهسا افتحی از استان مرکزی ساعت ۱۸، نمایش «سوژه» نوشته و کاری از سوران حسینی از استان کردستان ساعت ۱۹:۳۰ و نمایش «دومجهولی» نوشته و کاری از حسنی قبادی از استان تهران ساعت ۲۰ در محوطه حوزه هنری به اجرا در می‌آیند.

در چهارمین روز اجراها که مصادف با ۲۵ شهریورماه است، نمایش «۳ روایت از کیسه‌های خالی» نوشته پرهام رمضانی و مهسا شیرزادی به کارگردانی یاسر محمودی از استان مازندران و نمایش «مبارک ناقلا» نوشته فرزاد لباسی به کارگردانی پگاه معصومی از استان همدان ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه ماه به صحنه می‌روند. همچنین در این روز تماشاخانه مهر در ساعت ۱۵ میزبان مخاطبان نمایش «یک اتفاق ساده» نوشته و کاری از مهدی حبیبی از استان همدان وساعت ۱۷:۳۰ میزبان تماشاگران «دهه شصتی» نوشته و کاری از مهرداد کاووسی از استان تهران خواهد بود. در بخش خیابانی نیز نمایش «محکم کاری» نوشته میلاد حسین زاده به کارگردانی محمدرضا جعفری لفوت از استان گیلان ساعت ۱۷:۳۰، نمایش «راحت طلب‌ها» نوشته و کاری از حسین نصراصفهانی از استان اصفهان ساعت ۱۸، نمایش «جمعه تعطیل نیست» نوشته و کاری از آرش رضائی از استان خوزستان و نمایش «زمین پدری» نوشته و کاری از مسعود کری از استان لرستان ساعت ۲۰ در محوطه حوزه هنری اجرا می‌شوند.

بر اساس جدول برنامه‌های نخستین جشنواره اتقان نشست تخصصی داستان روز ۲۵ شهریورماه ساعت ۱۶:۳۰ در سالن صفارزاده، عصر شعر اتقان ساعت ۱۸:۳۰ در سالن سلمان هراتی و ویژه برنامه در حلقه رندان (شعر طنز، نثر طنز، استندآپ) ساعت ۲۰:۳۰ در سالن سوره برگزار می‌شود.

در روز ۲۶ شهریورماه نیز آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان این رویداد ساعت ۱۵:۳۰ در سالن سوره برگزار می‌شود. همچنین آیین افتتاح نمایشگاه عکاسی، کاریکاتور و پوستر این رویداد هم ساعت ۱۸:۳۰ در گالری خانه عکاسان و گالری ابوالفضل عالی برپا خواهد شد. بر اساس جدول برنامه‌ها از ۲۶ تا ۳۰ شهریورماه نمایشگاه پوستر از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در گالری ابوالفضل عالی، نمایشگاه کارتون از ساعت ۱۰تا ۱۸ در گالری خانه عکاسان و نمایشگاه عکس از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در گالری خانه قابل بازدید است.

بازدید برای عموم علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر در این ایام آزاد است.ابزارک تصویرابزارک تصویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha