۱۴۰۳.۰۵.۲۱

چهارمین مجلس از نمایشگاه‌های گروهی «روضه بهشت» با ۱۰ اثر از هنرمندان عرصه «نگارگری» در گالری عالی حوزه هنری افتتاح می‌شود.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی،آیین چهارمین مجلس از نمایشگاه‌های گروهی «روضه بهشت»، روز سه‌شنبه ۲۳ مرداد، از ساعت ۱۶ با پرده‌خوانی عاشورایی مرشد محسن میرزاعلی همراه است.

در نمایشگاه‌ نگارگری«روضه بهشت» که در ادامه مجالس پنجگانه هنرهای تجسمی با موضوعات عاشورایی تدارک دیده شده است، آثار هنرمندانی چون محمدباقر آقامیری، امیرحسین آقامیری، مرتضی پورشاندیز، حسین حبیبی، جمشید سرحدی، مینا صدری، حسین عصمتی، مهدی فرخی، خشایار قاضی‌زاده و فاطمه منظوری به نمایش گذاشته می‌شود.هرکدام از این آثار همراه با قطعه‌ای از شاعرانی چون قیصر امین‌پور، سید علی موسوی گرمارودی، علی انسانی، سید حمیدرضا برقعی، سید شهاب‌الدین موسوی، علیرضا فولادی، نیر تبریزی، مجید تال، قربان ولی‌ئی و احمد بابایی ارائه شده است.

نگارگران؛ چهارمین «روضه بهشت» را روایت می‌کنند

این نمایشگاه که توسط مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری آماده ارائه شده، تا ۳۱ مرداد، شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۸ در نگارخانه ابوالفضل عالی حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ پذیرای علاقمندان است.

گفتنی است، پیش از این، سه مجلس از روضه بهشت با موضوعات «نقاشی»، «گرافیک» و «خوشنویسی» از ابتدای ماه محرم در این گالری برپا شده‌ و پس از نمایشگاه فعلی نیز مجلس آخر، با موضوع «مجسمه‌سازی» برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha