۱۴۰۳.۰۵.۰۱

در آستانه اربعین حسینی (ع) و سفر به کربلا در ایام مذکور، دوره «آموزش جملات پرکاربرد لهجۀ عراقی- ویژۀ اربعین» به صورت برخط و حضوری برگزار می‌شود.

ثبت‌نام دوره «آموزش جملات پرکاربرد لهجۀ عراقی- ویژۀ اربعین» هم‌اکنون با نزدیک شدن به ماه صفر و شروع حضور عاشقان امام حسین(ع) و اهل‌بیت(ع) در مرکز آموزش حوزه هنری آغاز شده است.

برای مکالمه آسان در عراق، عربی معیار نمی‌تواند کارساز باشد و مسافران این سفر روحانی باید به لهجه عراقی مسلط باشند تا بتوانند با ساکنان بومی عراق در مسیر پیاده‌روی اربعین ارتباط بگیرند، زیرا لهجه عربی مردم عراق متفاوت است.

شرکت‌کنندگان این دوره که با تدریس خانم زهرا کثیری و به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود، پس از گذراندن دوره آموزش جملات پرکاربرد لهجۀ عراقی می‌توانند با میزبانان عرب خود ارتباط بهتری برقرار کنند و در نتیجه سفر راحت‌تری را در اربعین تجربه کنند.

 این دوره از ۸ مرداد از ساعت ۱۷ الی ۱۹ روزهای دوشنبه و چهارشنبه برگزار می‌شود. این دوره در ۴ جلسه دوساعته و بدون محدودیت جنسیتی برگزار می‌شود. گفتنی است مرکز آموزش حوزه هنری این دوره را به منظور رفاه حال زائران سیدالشهدا (ع) ترتیب داده است؛ بنابراین هزینه‌ای برای این دوره دریافت نمی‌شود و رایگان است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.mahhonari.ir مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha