۱۴۰۳.۰۴.۳۰

مرکز رشد نوجوان حوزه هنری انقلاب اسلامی رویداد مرورنویسی «نهضت ادامه دارد» را ۹ و ۱۰ مردادماه برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، رویداد مرورنویسی «نهضت ادامه دارد» برنامه‌ای ویژه نوجوانان است تا علاقه‌مندان با آموزش زیرنظر اساتید بتوانند در مسیر تولید محتوا فعالیت کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، رویداد «نهضت ادامه دارد» در ۲ روز متوالی ۹ و ۱۰ مردادماه به صورت حضوری برگزار می‌شود و شامل کارگاه‌های تولید محتوای مکتوب است. کارگاه تجربه‌نگاری با حضور «بهزاد دانشگر» مدیر دفتر ادبیات داستانی حوزه هنری و کارگاه کارگاه مرورنویسی با حضور «حسام آبنوس» سردبیر مجله الکترونیکی واو برگزار خواهد شد.

تولید محتوای نوشتاری بر اساس آموزش‌های اساتید و همراهی مربیان پیش می‌رود و پذیرفته‌شدگان متعهد می‌شوند نسبت به آموزش‌های کارگاه در مسیر تولید محتوا اقدام کنند.

طبق شرایط شرکت در رویداد مرورنویسی، رویداد برای نوجوانان فعال و علاقه‌مند به نوشتن که آثارشان در داوری فنی و محتوایی پذیرفته می‌شوند، در نظر گرفته شده است. مرکز رشد نوجوان حوزه هنری به عنوان تهیه کننده آثار تولید شده است و حق استفاده از آثار در تولیدات و نمایشگاه ها و انتشار از طریق سکوهای حوزه هنری برای تهیه کننده محفوظ است. رعایت شئونات اسلامی، ادب، پوشش مناسب و نظم در طول رویداد ضروری است. استفاده از خدمات محیطی، تجهیزات، مربیان و اساتید دوره مخصوص نوجوانان پذیرفته شده در رویداد است بنابراین مرکز رشد نوجوان در قبال تامین فضای استراحت، خوابگاه، پذیرایی و... برای همراهان مسئولیتی ندارد.

گفتنی است، مهلت ثبت‌نام برای حضور در این رویداد تا ۶ مردادماه است و علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره های ۰۲۱۹۱۰۸۸۷۵۱ و ۰۲۱۹۱۰۸۸۷۵۶ تماس برقرار کنند.       

ثبت‌نام رویداد مرورنویسی «نهضت ادامه دارد» آغاز شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha