۱۴۰۳.۰۴.۰۳

نخستین برنامه نقد و بررسی مرکز مطالعات و تحقیقات ادب و فرهنگ پایداری به کتاب «ایکاش این گلوله شلیک نمیشد» نوشته اصغر کاظمی اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، مرکزمطالعات تحقیقات فرهنگ و ادب پایداری برای معرفی کتاب‌های منتشر شده در ژانر دفاع مقدس(جنگ) کتاب «ایکاش این گلوله شلیک نمیشد» را به بوته نقد و بررسی قرار داده است.

مرکزمطالعات تحقیقات فرهنگ و ادب پایداری در نظر دارد با ابزارهای سنتی و دیجیتال که در اختیار دارد متوجه آن شود که آیا این کتاب یا این جلسه توانسته مخاطبان خود را تا اندازه‌ای راضی کند. این مرکز علاوه بر معرفی آثار نوشته شده و چاپ شده که در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد یا در آینده قرار خواهد گرفت به این پرسش پاسخ می‌دهد که آیا کتاب‌های منتشر شده خوب بوده یا راهی که در پیش گرفته شده، دستاورد خوبی داشته است؟

کتاب «ای کاش این گلوله شلیک نمیشد» نوشته و تحقیق و پژوهش اصغر کاظمی است که در خصوص جنگ عراق با ایران مورد تحقیق قرار داده است.

کتاب ذکر شده درباره گلوله توپی است که صدام تکریتی آن را بسوی رزمندگان ایرانی شلیک کرده است. این کتاب علاوه بر آسیب توپ شلیک شده را بررسی می‌کند در خصوص شهادت بعضی از رزمندگان که باعث زخمی و جانبازی آن تیم شده پژوهش کرده است.

«ایکاش این گلوله شلیک نمیشد» نقد می‌شود

گفتنی است، علاوه بر آسیب‌های نظامی بررسی پزشکی هم در پژوهش کاظمی دیده می‌شود. به نظر می‌آید «ای کاش این گلوله شلیک نمیشد» کتابی خواندنیست خصوصا آن دسته از عزیزانی که با پزشکی و... سر و کار دارند.

جلسه نقد و بررسی «ای کاش این گلوله شلیک نمیشد»  در روز دوشنبه تیرماه ساعت ۱۶  در سالن صفارزاده حوزه هنری  برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha