۱۴۰۳.۰۴.۰۲

رویداد پای کار ایران از سلسله رویداد های باغ هنر به همت مرکز رشد نوجوان خانواده امید( حوزه هنری کودک و نوجوان) کار خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، رویداد باغ هنر با عنوان «پای کار ایران» و با موضوع تصویر سازی پیرامون انتخابات ریاست جمهوری با حضور علاقه‌مندان نوجوان در ساختمان امیرحسین فردی حوزه هنری انقلاب اسلامی آغاز شد.

این رویداد دو روزه با هدف شناسایی و جذب نوجوانان هنرمند با خلق اثر در رشته تصویرسازی با موضوع ترغیب و افزایش مشارکت در انتخابات امروز ۲ تیرماه آغاز شده و تا فردا ادامه خواهد داشت.

سجاد عباسی مدیر مرکز رشد نوجوان درباره برگزاری این رویداد گفت: سلسه رویدادهای باغ هنر با هدف شناسایی، جذب و تربیت هنرمندان نوجوان و با استعداد در زمینه‌های مختلف هنری از جمله، عکاسی، تصویرسازی، بازیگری و ... به صورت دوره ای برگزار می‌شود، در این دوره که با عنوان پای کار ایران در حال برگزاری است با خلق آثار در رشته تصویرسازی در پی تقویت جریان هنری انقلاب اسلامی در رده سنی نوجوان هستیم که با دغدغه انتخابات و افزایش درصد مشارکت مردمی بتوانیم عرصه جدیدی را توسط رده سنی نوجوان ایجاد کنیم.

وی افزود: در این دوره آقایان ابوالفضل قانع، مهدی نجمی، آرش صحرانورد و مهدی ارمغانی به عنوان استاد و راهنما در خصوص تولید آثار مرتبط ، ایده یابی و تنکیک های هنری حضور دارند.

لازم به ذکر است پس از پایان این رویداد دو روزه از آثار برگزیده تقدیرخواهد شد.

رویداد «باغ هنر پای کار ایران» آغاز شد

رویداد «باغ هنر پای کار ایران» آغاز شد

رویداد «باغ هنر پای کار ایران» آغاز شد

رویداد «باغ هنر پای کار ایران» آغاز شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha