۱۴۰۳.۰۳.۲۲

نشست دگرخند، با عنوان «دایی سبیل» در حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، صد و هفتاد و چهارمین نشست تخصصی «دگرخند»، با عنوان «دایی سبیل؛ نگاهی به کارنامه محمد پورثانی طنزنویس پرکار ایران» روز چهارشنبه ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۰ در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار خواهد شد.

در این برنامه که با همکاری دفتر طنز حوزه هنری و معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، احمد عبداللهی‌نیا (کاریکاتوریست)، سیامک ظریفی (نویسنده، روزنامه‌نگار و طنزپرداز)، سیدعمادالدین قرشی (پژوهشگر) و مریم پورثانی (دختر استاد پورثانی، استاد دانشگاه) حضور خواهند داشت و درباره محمد پورثانی به گفت‌وگو می‌نشینند.اجرای این برنامه به عهده مهدی فرج‌الهی خواهد بود.

همچنین شرکت در صد و هفتاد و چهارمین نشست تخصصی «دگرخند» برای همه علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند ۲۳ خردادماه ساعت ۱۷:۳۰ در تماشاخانه مهر حوزه هنری واقع در تهران، خیابان سمیه، نرسیده حافظ حضور یابند.

دگرخند ۱۷۴ با یادی از محمد پورثانی برگزار می‌شود

گفتنی است، دفتر طنز حوزه هنری که آموزش طنز و کمدی را یکی از اهداف جدی خود می‌داند در کنار «دگرحند» جلسات دیگری مانند «مکتب‌خانه طنز»، شب شعر «در حلقه رندان»، جلسات نمایشنامه‌خوانی طنز «خنده در صحنه»، نمایش و نقد و بررسی فیلم‌های کمدی «نور، صدا، دوربین، خنده» و… را برگزار می‌کند.

«دگرخند» جلسه‌ای تخصصی برای نقد و بررسی کتاب‌های طنز و موضوعات مرتبط با طنز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha