۱۴۰۳.۰۳.۰۹

قسمت سوم و چهارم سریال «آقای قاضی» پنجشنبه و جمعه این هفته روی آنتن می‌رود.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، قسمت سوم و چهارم از فصل دوم مجموعه نمایشی «آقای قاضی» که هفته گذشته به دلیل ایام سوگواری شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان پخش نشده بود، پنجشنبه و جمعه این هفته ساعت ۲۱:۱۵ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. 

«آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» به کارگردانی سجاد مهرگان و تهیه‌کنندگی سید حسام‌الدین حسینی، محصول مرکز سیمرغ سازمان صداوسیما است که توسط مرکز هنری رسانه‌ای سلوک تولید شده است. 

«آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» در ادامه فصل اول این مجموعه ساخته شده و قرار است همچون فصل گذشته به موضوع پرونده‌های قضایی و حل و فصل آن توسط بهزاد خلج شخصیت اول سریال و قاضی پرونده‌ها بپردازد. 

در این فصل از مجموعه «آقای قاضی» مرکز رسانه قوه قضاییه همچون فصل اول به عنوان ناظر و حامی با سازمان صداوسیما همکاری داشته است.

گفتنی است، در فصل اول مجموعه «آقای قاضی» با استفاده از ساختار داستانی برای آموزش مسائل حقوقی با ساختاری اپیزودیک در فضای دادگاه، پرونده‌های مختلف قضایی به شکلی عمومی نشان داده می‌شد و در هر قسمت از این مجموعه با نمایش دو اپیزود بعد از بیان مطالبات فرد یا گروه شاکی و متشاکی که وارد دادگاه می‌شدند و صدور حکم قاضی، یک آموزش حقوقی به مخاطبان داده می‌شد. سرقت، ضرب و شتم، فروش به غیر، خیانت در امانت، آزار کلامی، مزاحمت تلفنی و تهدید، مخدوش کردن پلاک ماشین از جمله موضوعات مطرح شده در فصل اول این مجموعه بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha