۱۴۰۳.۰۳.۰۷

تصویر شهید حسین امیرعبداللهیان؛ دیپلمات مقاومت که به شیوه نقاشی دیجیتال توسط هنرمندی از حوزه هنری استان البرز خلق شده است روی دیوارنگاره میدان فلسطین نصب شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، همزمان با هفتمین روز شهادت شهدای خدمت،‌ تازه‌ترین دیوارنگاره میدان فلسطین تهران با طرحی از تصویر وزیر امورخارجه شهید کشورمان حسین امیرعبداللهیان با شعار «دیپلمات مظلومان؛ صدای کودکان غزه» رونمایی شد.

این نقاشی دیجیتال با عنوان دیپلمات مظلومان اثری از «علیرضا پور امید» از هنرمندان حوزه هنری استان البرز است که در حاشیه برگزاری سیصدوپنجاه‌وهفتمین شب خاطره حوزه هنری خلق شد.

«علیرضا پور امید» خالق این اثر در یادداشتی با عنوان «برای کسی که فقط دیپلمات ما نبود...» که در اختیار روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی گذاشت، می‌نویسد: «نام اثر دقیق انتخاب شده ! «دیپلمات مظلومان »، هدف این اثر ،فقط به تصویر کشیدن دلسوزی شهید عبداللهیان برای بچه‌های غزه نیست! بلکه بچه‌های غزه، نماد مظلومیت هستند و شهید امیرعبداللهیان نماد حمایت از مظلومان عالم. گاهی مظلوم در غزه ، گاهی در سیستان ، گاهی در عراق و گاهی در یمن است. فرقی نمی‌کند، شهید امیرعبداللهیان صدای مظلومان بود و این را باید کسانی که او را حامی غزه و بی‌مسئولیت نسبت به محرومین داخل معرفی می‌کنند، بدانند.»

تصویر دیپلمات مقاومت بر دیوارنگاره میدان فلسطین نقش بست

تصویر دیپلمات مقاومت بر دیوارنگاره میدان فلسطین نقش بست

تصویر دیپلمات مقاومت بر دیوارنگاره میدان فلسطین نقش بست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha