۱۴۰۳.۰۳.۰۱

محسن نفر آهنگساز، نوازنده، پژوهشگر و مدرس موسیقی گفت: «سیدابراهیم رئیسی» نشان داد که اگر کسی بخواهد جایگاه اجرایی ریاست جمهوری را بر عهده بگیرد و کار کند، واقعا می‌تواند.

محسن نفر در گفت‌وگو با روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، ضمن عرض تسلیت برای شهادت رئیس جمهور شهید و هیات همراه وی گفت: سیدابراهیم رئیسی، انسانی صادق‌الوعد بود یعنی سعی داشت به هر وعده‌ای که داده بود در همین مدت زمان کوتاه، یک به یک عمل کند.

وی اظهار کرد: «آیت‌الله رئیسی» فردی بسیار پرتلاش، فعال، دلسوز، مسئول و متعهد با احساس مسئولیت زیاد بود که راحتِ خود را بر ناراحتِ مردم ترجیح نمی‌داد بلکه برای راحتی مردم، بسیار کار می‌کرد.

این پژوهشگر و آهنگساز تاکید کرد: به عقیده من در دوره آقای رئیسی بیش از همه ۴۴ سال گذشته، کار، فعالیت و خدمت انجام شد. وی نشان داد که اگر کسی بخواهد جایگاه اجرایی ریاست جمهوری را بر عهده بگیرد و کار کند، واقعا می‌تواند.

وی ادامه داد: بر خلاف همه بهانه‌هایی که رئیس‌جمهورهای پیشین ‌آوردند و صرفا خودراحتی را در نظر ‌گرفتند و حقوق‌ها و درآمدهای نجومی برای خود داشتند و مملکت را به گردآب بلا و بحران کشاندند، «سیدابراهیم رئیسی» با همه میراث شومی که از روسای جمهور قبل به او رسیده بود سعی کرد تا همه کمبودها و نواقص را جبران کند و تمام ناکامی‌ها و گره‌ها را رفع کند.

محسن نفر با تکرار این جمله که «سیدابراهیم رئیسی» وجود مغتنمی بود که حیف شد از دست رفت گفت: من به عنوان کسی که کار هنری می‌کنم امید داشتم که بعد از انجام کارهای افضل و با اولویت بالا، سید ابراهیم رئیسی به هنر هم توجه کند و با مددی زمینه‌های رشد، گسترش و باروری بیشتر هنر را در کشور فراهم کند اما متاسفانه این اتفاق شوم این وجود زی‌قیمت را از ما گرفت. انشالله خداوند امثال وی را زیاد کند تا مملکت بتواند رشد محیرالعقول و شگفت‌انگیزی در همه زمینه‌ها داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha