۱۴۰۳.۰۲.۲۳

نمایش «دختری از تبار آفتاب» نوشته حدیقه ‌حیدری به کارگردانی فاطمه ‌محمدی و حدیقه ‌حیدری به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و هفته کرامت، در تالار سوره روی صحنه است.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، نمایش «دختری از تبار آفتاب» نوشته حدیقه ‌حیدری به کارگردانی فاطمه ‌محمدی و حدیقه ‌حیدری اثری ویژه دختران و بانوان ایرانی است که به همت مرکز رشد نوجوان، زندگی‌نامه حضرت معصومه (س) را روایت می‌کند.

«دختری از تبار آفتاب» به عنوان اثری شاد، مفهومی و روایی از میلاد تا هجرت حضرت معصومه (س) به ایران را به تصویر می‌کشد. در این نمایش همچنین به مقایسه‌ جایگاه دختر در زمان جاهلیت و در دوران پیامبر پرداخته می‌شود و نیز گریزی به مسائلی که دختران امروز با آن درگیر هستند، می‌زند.

​ «دختری از تبار آفتاب» نمایشی با موضوع جایگاه دختر

در این نمایش عطیه ‌زارع، فاطمه ‌طاهری ‌نسب، فاطمه رحیمی، مبینا ‌مقدم، فاطمه سادات حسینی، نرگس نادریان، فاطمه جمشیدی، فاطمه رهبری خواه، زینب رحیمی، لیلا سادات مرتضوی، فادیا مستوفی، فهیمه سادات محمودی، بشری سادات سید افقهی، تینا ‌اکبری، بشری هادیان، ریحانه نقدی، زینب عمر آبادی، هستی سادات ابراهیمی، محیا تابان، فاطمه زهرا هاشمی، حسنا سروش، ریحانه عرفاتی، ملینا عباسی، فاطمه حسنا قاسم نژاد، تارا اکبری و طهورا باشنا به ایفای نقش می‌پردازند.

علاقه‌مندان به تماشای این اثر می‌توانند برای رزرو و خرید بلیط از طریق لینک تیوال به نشانی tiwall.com/p/dokhtar.aftab۳ اقدام فرمایند.

 «دختری از تبار آفتاب» نوشته حدیقه ‌حیدری به کارگردانی فاطمه ‌محمدی و حدیقه ‌حیدری تا ۲۶ اردیبهشت ماه هر روز ۱۷ بعدازظهر در تالار سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی واقع در خیابان سمیه ، نرسیده به حافظ  میزبان مخاطبتن خود خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha