۱۴۰۳.۰۲.۱۸

رویداد باغ هنر فردا و باغ هنر تصویر یک پایان با حضور جمع کثیری از نوجوانان علاقه مند به عرصه هنر به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، نخستین رویداد سال ۱۴۰۳ از سلسله رویدادهای باغ هنر به همت مرکز رشد نوجوان حوزه هنری انقلاب اسلامی با عنوان «امید فردا» و «تصویر یک پایان» به کار خود پایان داد. در باغ هنر«امید فردا» که با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران (معاونت پرورشی و فرهنگی) برگزار شد، حوزه هنری انقلاب اسلامی میزبان بیش از ۵ هزار دانش آموز بود که در این رویداد حضور یافتند.

شرکت کنندگان در تالار سوره (بخش سرود)، تماشاخانه ماه (تئاتر عروسکی)، تماشاخانه مهر (تئاتر صحنه ای)، پلاتو رشد ( نقالی و قصه گویی) و ساختمان امیرحسین فردی (نمایش نامه‌خوانی) با یکدیگر به رقابت پرداختند.فاطمه امینی، لاله جعفری ، حیدری فرد به عنوان داور در حوزه هنرهای نمایشی (تئاتر صحنه‌ای و عروسکی، نمایش نامه خوانی، ‌سرود، ‌نقالی، قصه‌گویی و لالایی ) در بخش نقالی و قصه‌گویی سارا روستاپور و رحمت امینی، در بخش سرود شهروز حقی، در بخش تئاتر صحنه‌ای و عروسکی نیز ایرج افشاری، مریم کاظمی، مرضیه صدرایی و شقایق فتحی به داوری پرداختند.

همچنین کارگاه‌های تصویر سازی ویژه دانش‌آموزان پسر و دختر نیز تحت عنوان رویداد تصویر یک پایان برگزار شد که مدرس این دوره‌ها صابر شیخ رضایی و حسین براتی بودند که با موضوع پیروزی فلسطین ، قدرت پوشالی اسرائیل و ایران مقتدر به تولید اثر پرداختند. این رویداد نیز در دو بخش پسران و دختران، فعالان نوآموز علاقه مند به رشته گرافیک در محورها و موضوعات اعلام شده برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha