۱۴۰۳.۰۱.۲۶

حسین قربانزاده خیاوی نویسنده «تن نور» و «پسر نخل‌های پری برگ» از ارائه دو کتاب خاطره‌نگاری به انتشارات سوره مهر خبر داد.

حسین قربانزاده خیاوی نویسنده «تن نور» در گفت‌وگو با روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی گفت: به تازگی دو کتاب خاطره‌نگاری ویژه مخاطب نوجوان به انتشارات سوره مهر ارائه کرده‌ام که «شب‌های سفید» و «فرجام جنگ» نام دارند.

وی اظهار کرد: «شب‌های سفید» درباره آزاده ابوالحسن طالبی است و«فرجام جنگ» هم عنوان دیگر کتابی است که به خاطرات یکی از سرداران جنگ اختصاص دارد.

این نویسنده افزود: خاطرات محمد فرجام در کتاب «فرجام جنگ» آمده است و دلیل پرداختن به این شخصیت هم این بود که وی یک چهره جنگی است و فرماندهی عملیات‌های زیادی را برعهده داشته است، او حافظ بیت رهبری بوده و خاطرات شنیدنی دارد.

قربانزاده خیاوی بیان کرد: این کتاب‌ها در دست انتشارات سوره مهر قرار گرفته و به زودی چاپ می‌شود.

لازم به یادآوری است که به تازگی از این نویسنده کتاب «پسر نخل‌های پری برگ» منتشر شده است. این اثر داستان پسری است که چند ساعت بعد از تولد موشک به خانه او اصابت می‌کند و پدر و مادر و خانواده خود را از دست می‌دهد. او به طرز معجزه‌آسایی از زیر آوار بیرون کشیده می‌شود و زنده می‌ماند. زندگی پرفراز و نشیب این پسر بسیار جالب و خواندنی است و قطعا توجه کتابخوانان را به خود جلب می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha