۱۴۰۳.۰۱.۲۵

دفتر طنز حوزه هنری سیزدهمین گردهمی نثرخوانی طنز را با موضوع «آسیب مسافران به محیط‌زیست» برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، سیزدهمین گردهمی نثرخوانی طنز یا همان طنزخوانه با موضوع «آسیب مسافران به محیط‌زیست» روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۰ به همت دفتر طنز حوزه هنری برگزار خواهد شد.

گرداننده سلسله جلسات طنزخوانه محسن فراهانی است و بناست در این جلسات مخاطبان، علاوه بر تمرین مستمر نوشتن با اصول درست‌نویسی و سپس اصول مقدماتی طنزنویسی و طنز مطبوعاتی نیز آشنا شوند.

قطار سلسله جلسات طنزخوانه که از ایستگاه آذر ۱۴۰۲ به راه افتاده اکنون به سیزدهمین ایستگاه خود رسیده و این بار قرار است با ترکیب نامأنوس ولی دلنشین «گندمک، کشک و شربت بهارنارنج» از شما مهمانان عزیز پذیرایی شود.

شرکت در گردهمی طنز برای عموم مردم آزاد و رایگان است و دفتر طنز حوزه هنری به غیر از پذیرایی و اهدای کتاب طنز به شرکت‌کنندگان، با دعوت از استادان مطرح حوزه طنزنویسی، امکان هم‌نشینی و گفت‌وشنود با سایر استادان را نیز برای طنزنویسان جوان فراهم می‌کند. بر همین اساس هم علاقه‌مندان می‌توانند روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۰ در سالن اجتماعات ۴۰۲ در طبقه چهارم حوزه هنری حضور داشته باشند.

فقط کافی است یک متن طنز در مورد «آسیب مسافران به محیط‌زیست» بنویسیند و همراه خود به طنزخوانه بیاورند تا در آنجا بخوانید، متن شما مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

طنزخوانه سیزدهم

لازم به یادآوری است دفتر طنز حوزه هنری که آموزش طنز و کمدی را یکی از اهداف جدی خود می‌داند در کنار «گردهمی طنز» جلسات دیگری مانند جلسه آموزش نویسندگی طنز «مکتب‌خانه طنز»، شب شعر «در حلقه رندان»، جلسه بازخوانی آثار نثر و نظم طنز «طنزآمیز»، جلسه نقد و بررسی آثار طنز «دگرخند»، جلسات نمایشنامه‌خوانی طنز «خنده در صحنه»، نمایش و نقد و بررسی فیلم‌های کمدی «نور، صدا، دوربین، خنده» و… را برگزار می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha