۱۴۰۲.۱۲.۱۹

جزئیات برگزاری آیین اختتام مسابقه‌ی سراسری نمایشنامه‌نویسی چهارراه اعلام شد.



به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه‌ی هنری به عنوان دییرخانه‌ی دائمی‌ِ مسابقه‌ی سراسری نمایشنامه نویسی اقتباسی «چهارراه» زمان برگزاری آیین اختتام و معرفی برندگان دور سوم از این مسابقه را روز دوشنبه بیست و یکم اسفند ماه روز بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی، ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ دقیقه در سالن «طاهره صفارزاده» اعلام کرد.

ایوب آقاخانی مدیر دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه‌ی هنری و طراح و دبیر این مسابقه گفت: به دلیل دشواری‌های ایاب و ذهاب و تسهیل حضور موثر شرکت کنندگان و کاندیداها و باتوجه به ترافیک روزهای پایان سال تصمیم بر آن گرفتیم که آیین اختتام این دوره از جشنواره را به صورت آنلاین با پوشش زنده‌ی رادیو نمایش برگزار کنیم. این مراسم از ساعت ۱۱ صبح روز بیست و یکم اسفند ماه ۱۴۰۲ از سالن صفارزاده‌ی حوزه‌ی هنری از طریق فضای مجازی حوزه‌ی هنری یعنی https://www.aparat.com/hozehonari ، همچنین با پوشش کامل و زنده‌ی رادیوی محترم نمایش روی موج F-M ردیف ۱۰۷/۵ مگاهرتز با حضور داوران و چهره‌های فرهنگی و مدیران و اهالی مطبوعات و رسانه برگزار خواهد شد.

حضور برندگان گرچه به شور و برکت جلسه خواهد افزود اما باتوجه به نحوه‌ی تعریف اداری دریافت جوایزشان الزامی نیست. لازم به ذکر است طی این مراسم دو جلد از مجموعه‌ی چهار گوهر که در بردارنده‌ی برندگان دور اول مسابقه است، رونمایی خواهد شد.

اختتامیه سومین جشنواره نمایشنامه نویسی چهار راه برگزار می شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha