۱۴۰۲.۱۲.۰۵

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی در چهل و سومین نشست سراسری مدیران مراکز استانی که به میزبانی استان خوزستان برگزار شد، گفت: در حوزه هنری از سرمنشأ هنر، کار فرهنگی تأثیرگذار انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری به نقل از مهر، محمدمهدی دادمان در چهل و سومین نشست مدیران مراکز استانی که در خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه هنری از سرمنشأ هنر، کار فرهنگی تأثیرگذار انجام می‌شود و کار هنری که مسیر خود را پیدا کرده باشد بی‌شک الهام‌بخشی مؤثر و پایدار در جامعه خواهد داشت.

وی با تاکید بر آسیب‌شناسی و تقویت نقاط قوت مراکز حوزه هنری در استان‌های کشور گفت: حوزه هنری انقلاب اسلامی در مراکز استانی از نظر زیرساختی، منابع انسانی و خط سیری که دنبال می‌کند، پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.

دادمان بر اجرای کار مؤثر به جای پرداختن به کارهای کلی تأکید کرد و یادآور شد: حوزه هنری در پرداختن به امور باید به گونه‌ای عمل کند که حاصل آن کار، در بین عموم مردم دست به دست شده و ماندگار باشد.

گفتنی است، چهل و سومین نشست سراسری مدیران مراکز استانی با حضور محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، سعید لشکری معاون راهبردی استان‌های حوزه هنری، مدیران ستادی، معاونان حوزه هنری انقلاب اسلامی و مدیران مراکز استانی در خرمشهر از ۳۰ بهمن تا ۳ اسفندماه در استان خوزستان برگزار شد.

همچنین در این نشست وضعیت تولیدات مراکز استانی، عملکرد واحدهای تخصصی، فرایندهای تعاملی مراکز استانی و ساختار سازمانی و منابع انسانی مراکز استانی مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha