۱۴۰۲.۱۰.۰۴

کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در پی درگذشت «منوچهر بهارلویی» هنرمند و پیشکسوت تئاتر استان خوزستان، پیام تسلیتی منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، در پیام تسلیت کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در پی درگذشت «منوچهر بهارلویی» هنرمند و پیش‌کسوت تئاتر استان خوزستان، آمده است:

« انالله و انا الیه راجعون

بی‌شک هنر تئاتر، مدیون تجارب ارزشمند پیش‌کسوتان این عرصه است که روزی روزگاری با تلاش و ازخودگذشتگی خود چراغ تئاتر را روشن نگه‌داشته و به‌سلامت به‌دست نسل حاضر رسانده‌اند. مرحوم منوچهر بهارلویی یکی از این پیش‌کسوتان باتجربه و توانمند کشور بود که عمر پربارش را صرف انتقال تجارب گران‌بهایش به نسل حاضر نمود و همواره با اخلاق مثال‌زدنی و ادب و احترام ویژه‌ای که داشت الگوی هنرمندان جوان بود.

درگذشت این هنرمند توانا و مردمی را به خانواده محترم ایشان و اهالی تئاتر استان خوزستان تسلیت گفته و از درگاه پروردگار برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری»

مرحوم بهارلویی متولد ۱۳۳۰ در آبادان بود و از سال ۱۳۴۸ با تأسیس گروه سلاسل به فعالیت حرفه‌ای هنرهای نمایشی وارد شد.

بهارلویی در طی سال‌های فعالیت هنری‌اش در عرصه هنرهای نمایشی جوایز متعدد بین‌المللی، ملی و استانی دریافت نمود و آثار بسیاری را در کسوت کارگردان و بازیگر انجام داده است.

بهار لویی در سال‌های پس از انقلاب گروه تئاتر جوانه را تأسیس کرد و ضمن فعالیت در شاخه‌های کارگردانی و بازیگری نمایشنامه‌های «خواستگاری»، «لجیگ»، «رنگ‌های سوخته»، ‌«سایه‌دار بر دیوار» و «فراموش‌شده» را به نگارش درآورد.

روحش شاد و یادش گرامی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha