۱۴۰۲.۰۹.۱۸

سفرای کشورهای بولیوی،ونزوئلا و برزیل از نمایشگاه کارتون و کاریکاتور آمریکای لاتین که به همت حوزه هنری در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شده است دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، نمایشگاه کارتون و کاریکاتور آمریکای لاتین با همت و تلاش حوزه هنری از ۱۹ آبان ماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد و مورد توجه و استقبال اهالی رسانه، مدیران و چهره های فرهنگی و سیاسی کشور ،دانش آموزان ، دانشجویان و هنردوستان  قرار گرفت.

بازتاب گسترده آغاز نمایشگاه کارتون و کاریکاتور آمریکای لاتین و همچنین استقبال خوب از آن  باعث شد این نمایشگاه که قرار بود ۲۸ آذرماه به کار خود پایان دهد تا سوم دی ماه تمدید شود.

اما در کنار استقبال های داخلی از این رویداد بزرگ هنری که ۴۰۰ اثر از هنرمندان ۱۵ کشور همچون آرژانتین، اکوادور، هندوراس، مکزیک، کوبا، شیلی، کاستاریکا، کلمبیا، جمهوری دومینیکن، پرو، اروگوئه، ونزوئلا، نیکاراگوئه، برزیل و گواتمالا حضور داشتند، مورد توجه چهره های سیاسی و فرهنگی در عرصه بین المللی نیز قرار گرفت.

در ادامه بازدیدها از نمایشگاه کارتون و کاریکاتور آمریکای لاتین بود که صبح امروز ۱۸ آذرماه ۱۴۰۲ با تلاش حوزه هنری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سفرای سه کشور بولیوی، برزیل و ونزوئلا از نمایشگاه کارتون و کاریکاتور آمریکای بازدید کردند.

درجریان این بازدید سیدامیر جاوید  قائم مقام رییس حوزه هنری در امور بین الملل، محمد خراسانی زاده مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسعود شجاعی طباطبایی و جمعی دیگر از مدیران و هنرمندان حضور داشتند.

در ابتدای بازدید از نمایشگاه کارتون و کاریکاتور سید امیرجاوید و محمد خراسانی زاده حضور «رومینا گوادالوپه پرز راموس سفیر بولیوی» «،ادواردو ریکاردو گرادیلونه نتو سفیر برزیل» و «خوزه رافائل سیلوا سفیر ونزوئلا« خوش آمد گفتند و در ادامه به بازدید از نمایشگاه پرداختند.

گفتنی است؛ نمایشگاه «کارتون و کاریکاتور هنرمندان امریکای‌لاتین» با آثار ۴۰۰هنرمند با موضوعات استکبارستیزی، ضدصهیونیستی و طوفان‌الاقصی از تا ۳ دی‌ماه در موزه هنرهای معاصر تهران میزبان علاقه‌مندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha