۱۴۰۲.۰۸.۱۵

جدیدترین دوره مدرسه فیلمنامه‌نویسی "عین" از ۱۰ آبان ماه، به مدت ۴۰ جلسه سه ساعته در سرای شهید چمران مرکز آموزش حوزه هنری انقلاب اسلامی، با حضور هنرجویان پذیرفته‌شده در این دوره، آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، حسین جعفری، مدیر مدرسه فیلمنامه‌نویسی "عین" با اعلام این خبر، گفت: این دوره در حالی شروع به کار کرد که از میان ۱۲۰ هنرجوی متقاضی، ۲۰ نفر پس از مصاحبه ورودی، برای این دوره تخصصی انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه این کلاس‌ها، چهارمین دوره تخصصی فیلمنامه‌نویسی است، افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، شروع دوره از ۱۰ آبان و تعداد جلسات آموزشی آن ۴۰ جلسه ۳ ساعته است که در چهار عنوان درسی برای هنرجویان طراحی شده  که عبارت است از: ۱۰ جلسه "ایده تا طرح"، ۱۰ جلسه "نگارش در صحنه"، ۱۲ جلسه "مهندسی روایت" و ۸ جلسه "گفتگونویسی".
جعفری خاطرنشان کرد: تدریس این دوره آموزشی توسط سرکار خانم مریم اسدزاده انجام می‌شود که سابقه درخشانی در این حوزه دارند و خود ایشان نیز در گذشته، هنرجوی مرکز آموزش حوزه هنری بوده‌اند. 
مدیر مدرسه "عین" به سه دوره آموزش فیلمنامه‌نویسی اشاره کرد و گفت: دوره‌های قبلی، طی سال‌های گذشته برگزار شده و آخرین آن در سال ۱۴۰۰ بوده است.
وی افزود: هنرجویان این دوره از میان خواهران و برادران به تعداد ۲۰ نفر انتخاب شده‌اند که در این رشته، آموزش‌های لازم را خواهند دید.
حسین جعفری در پاسخ به پرسشی در مورد خروجی این دوره تخصصی گفت: هنرجویان به صورت کامل و تخصصی مراحل فیلمنامه‌نویسی را فرا می‌گیرند و در پایان، هر هنرجو ملزم به تحویل یک پروژه فیلمنامه خواهد بود که این آموزش‌ها می‌تواند مسیر تولید آن پروژه را برای هنرجویان فیلمسازی مرکز آموزش فراهم کند.
چهارمین دوره تخصصی فیلمنامه‌نویسی از چهارشنبه ۱۰ آبان، در سرای شهید چمران مرکز آموزش حوزه هنری، کار خود را آغاز کرد.

چهارمین دوره تخصصی فیلمنامه‌نویسی در مرکز آموزش حوزه هنری

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha