۱۴۰۲.۰۸.۰۲

به دنبال جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم غزه، هنرجویان مدرسه فیلمسازی نور در حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه، برنامه‌ریزی برای تولید فیلم‌های کوتاه با موضوع فلسطین را آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، محمد باصفا، مدیر مدرسه فیلمسازی نور، گفت: پس از کشتار وحشیانه و جنایات رژیم غاصب، اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی، بر آن شدیم تا با گروهی از هنرجویان فیلمسازی مستند و داستانی این مدرسه، کلیپ‌های مستند، نیمه‌مستند و یا داستانی در این زمینه تولید کنیم.

وی افزود: پس از جذب حدوداً ۱۵ تا ۲۰ هنرجو از طریق فراخوان مدرسه فیلمسازی، در اولین جلسه که با حضور مربیان، مدرسان و هنرجویان برگزار شد، موضوعاتی در خصوص فضای این روزهای فلسطین، نوار غزه و کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان در بیمارستان «المعمدانی» غزه مطرح شد. در این جلسه به حدود ۲۰ پیام با محوریت فلسطین و موضوعاتی چون «طوفان الاقصی» رسیدیم.

در نهایت، با هم‌اندیشی و همفکری مربیان و هنرجویان مدرسه فیلمسازی نور، به این نتیجه رسیدیم که از پیام‌های اولیه، چندین ایده رسانه‌ای مناسب با محوریت فلسطین، در قالب آثار مستند، نیمه مستند، کلیپ و فیلم کوتاه ساخته شود.

بر اساس این گزارش، مدرسه فیلمسازی نور وابسته به مرکز آموزش حوزه هنری است که در دوره جدید فعالیت‌های این مرکز فعالیت‌های آموزشی خود را آغاز کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha