۱۴۰۲.۰۷.۲۱

نقاشی‌های کودکان شرکت‌کننده در دوره «نقاشی کودک» مکتب مهر به نمایش گذاشته شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، اولین دوره نقاشی خلاق کودک، ویژه سنین ۳تا ۵ و ۶ تا ۱۱ سال، که در دوره تابستانه مکتب مهر برنامه ریزی شده بود، به پایان رسید.

چهارشنبه هجدهم مهر ماه ۱۴۰۲، پایان بخش این دوره تخصصی بود که با برپایی آثار نهایی هنرجویان کودک، در قالب یک نمایشگاه با حضور کودکان، خانواده ها و جمعی از مسئولان حوزه هنری، در سرای شهید چمران برگزار شد.

صفورا سلوکی،مدرس دوره نقاشی خلاق، در آیین برپایی منتخب آثار نقاشی کودکان تاکید کرد: "تاثیرات نقاشی خلاق بی شک کمک شایانی به تقویت ذهن کودک خواهد داشت و خلاقیت و ایده پردازی در سنین پایین را به همراه می‌آورد."

این مدرس نقاشی کودک، در بخش دیگر عنوان کرد:" ایجاد علاقه و تشویق کودکان برای حضور مستمر در این حوزه از اهمیت بالایی بر خودار است."به همین منظور در آیین افتتاح این نمایشگاه که با تلاش مجموعه مکتب مهر برنامه ریزی شده بود، هدیه ایی به رسم یادبود به کودکان هنرجوی اولین دوره نقاشی خلاق اهداء شد.

شایان ذکراست به دلیل استقبال خانواده ها، "دوره پیشرفته نقاشی خلاق " به همت مرکز آموزش حوزه هنری برنامه ریزی و تا چند روز آینده برنامه قطعی برگزاری آن ویژه فصل پاییز در وب گاه مکتب مهر به نشانی www.maktabemehr.com اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha