۱۴۰۲.۰۷.۱۷

فیلم‌های کوتاه و کمدی « اژدها لازم می‌شود » و « یک تن» در برنامه «نور، صدا، دوربین، خنده» دفتر طنز حوزه هنری به نمایش درمی‌آیند.        

به گزارش روابط عمومی دفتر طنز حوزه هنری؛ در پنجمین جلسه از سری جدید برنامه «نور، صدا، دوربین، خنده»، که روز سه شنبه 18 مهرماه ساعت 18:30 در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود، دو فیلم کوتاه کمدی « اژدها لازم می‌شود» و « یک تن » به نمایش گذاشته شده و نقد می‌شوند.

بر اساس این گزارش، سلسله جلسات «نور، صدا، دوربین، خنده» که حالا در سری جدید به برنامه پنجم رسیده است به همت دفتر طنز حوزه هنری برگزار می‌شود و هر ماه فیلم‌های کمدی را نقد و بررسی می‌کند. این سلسله جلسات در نشست جدید به نمایش دو فیلم « اژدها لازم می‌شود » به کارگردانی سامان غنائمی و « یک تن » به کارگردانی پویان مکری و با حضور ایوب آقاخانی (نویسنده، کارگردان و بازیگر) به عنوان مهمان ویژه و همچنین با اجرای میثم کریمی برگزار می شود.

عباس حسین‌نژاد مدیر دفتر طنز حوزه هنری با اشاره به اهمیت فیلم‌های کوتاه کمدی گفت: ما در نشست‌های نقد و بررسی تخصصی فیلم کمدی قصد داریم توجه ویژه‌ای به فیلم‌سازان و فیلم‌های کوتاه کمدی داشته باشیم.

وی افزود: ما در دفتر طنز با دعوت از عوامل فیلم‌های کوتاه مهم سال و نمایش فیلم‌ها برای منتقدان نام‌آشنا و مخاطبان، درصدد تقویت این بخش از سینمای کمدی هستیم.

سلسله جلسات «نور، صدا، دوربین، خنده» از تیرماه سال 1385 آغاز به کار کرده و به نقد و بررسی فیلم های طنز می پردازد.

حضور در نشست نقد و بررسی و همچنین نمایش فیلم برای همه آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان می توانند به سالن سوره حوزه هنری در انتهای خیابان سمیه نرسیده به حافظ، ساختمان حوزه هنری مراجعه کنند.

نمایش و نقد فیلم‌های « اژدها لازم می‌شود » و « یک تن»

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha