۱۴۰۲.۰۴.۲۸

همزمان با چاپ پنجاه و هفتم کتاب «حاج جلال»، از نسخه صوتی این اثر رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری؛ در مراسم رونمایی کتاب صوتی «حاج‌جلال» که روز سه‌شنبه 27 تیر در باغ موزه دفاع مقدس اردبیل برگزار شد، حمید حاجی بابایی نماینده مجلس شورای اسلامی و فرزند حاج جلال حاجی بابایی، علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی، مرتضی سرهنگی مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری انقلاب اسلامی، لیلا نظری گیلانده نویسنده کتاب و جمعی از مسئولان سیاسی، مدیران فرهنگی استان، چند تن از مسئولان لشگری و کشوری و همچنین علاقمندان به کتاب حضور داشتند. 

در ابتدای این مراسم حاجی بابایی با اشاره به روند انتشار کتاب «حاج جلال» خاطراتی از پدر و مادر و برادران شهیدش نقل کرد، که برجسته‌ترین آن دیدار پدر و مادرش با رهبر انقلاب اسلامی و سردار شهید قاسم سلیمانی بود.

وی در پایان از انتشارات سوره مهر برای انتشار این کتاب قدردانی کرد.

در ادامه مراسم، از استاد مرتضی سرهنگی به پاس سال‌ها خدمت خالصانه در راه ثبت و نگارش تاریخ شفاهی دفاع مقدس و از لیلا نظری گیلانده نویسنده اثر تقدیر شد.

رونمایی نسخه صوتی کتاب «حاج جلال» پایان بخش مراسم بود.

گفتنی است کتاب صوتی «حاج جلال» توسط سماوا ،ناشر کتاب‌های صوتی، با صدای داوود حیدری گوینده با سابقه و پیشکسوت کشور منتشر شد. سماوا این اثر را در ۷ساعت و ۵۰ دقیقه صوتی کرده است تا مخاطبان و علاقه‌مندان کتاب‌های صوتی از آن بهره ببرند.

«حاج جلال» به قلم لیلا نظری گیلانده در سال  ۱۳۹۹از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ رسید و یکی از پنج کتابی‌ است که در چهاردهمین دوره جایزه جلال، عنوان برگزیده بخش ویژه (نگاهی دیگر) را به خود اختصاص داده است.

کتاب «حاج جلال»خاطرات حاج جلال حاجی‌بابایی است که در دفاع مقدس دو فرزند و دو دامادش برای پاسداری از میهن و انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند. کتاب تکه‌ای واقعی از خاطراتی است که شور زندگی و شوق شهادت را همزمان به تصویر می‌کشد و به زبان ساده مردم روستا سخن می‌گوید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha