۱۴۰۲.۰۴.۲۰

مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری با همکاری خانه ادبیات افغانستان، هفتادمین نشست نقد و بررسی ادبیات معاصر افغانستان را ۲۲ تیرماه برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، در هفتادمین نشست نقد و بررسی ادبیات معاصر افغانستان که ۲۲ تیرماه ساعت ۱۶ در سالن مهرداد اوستا برگزار خواهد شد، رمان «پایان روز» نوشته محمدحسین محمدی با حضور علی اصغر عزتی پاک، ضیا قاسمی و حسن محمودی مورد نقد و ارزیابی قرار می‌گیرد.

رمان «پایان روز» نوشته‌ی محمدحسین محمدی، داستان یک کارگر مهاجر است که در تهران کارگری می‌کند. او روزی متوجه می‌شود که یکی از عزیزانش در حال مرگ است و از آن روز به بعد اتفاقات تأثیرگذار زیادی رخ می‌دهد.

محمد حسین محمدی نویسنده معاصر، زاده افغانستان است. او در سال ۱۳۶۱ به ایران مهاجرت کرد و تحصیلاتش را در مشهد گذراند و در سال ۱۳۷۵ به شهرش بازگشت و مشغول به تحصیل در دانشکده طبی بلخ شد. او در کنار نوشتن و کار در مطبوعات بعد از سال‌ها وارد دانشکده صدا و سیمای ایران شد و در رشته کارگردانی مشغول به تحصیل شد.

هفتادمین نشست نقد و بررسی ادبیات معاصر افغانستان روز پنجشنبه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۶ در سالن مهرداد اوستای حوزه هنری برگزار می‌شود و از آنجا که حضور برای اهالی رسانه و همه علاقه‌مندان به ادب، فرهنگ و هنر آزاد است، علاقه‌مندان می‌توانند روز ۲۲ تیرماه به حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ مراجعه کنند.

«پایان روز» زیر ذره‌بین منتقدان می‌رود

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha