۱۴۰۲.۰۴.۰۶

دوره‌های جدید آموزشی تابستانه مدرسه عکاسی ایران، با هدف حمایت از عکاسان و کشف استعدادهای جوان و نوجوان؛ به همت خانه عکاسان حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

خانه عکاسان ایران با هدف تربیت نسل جدیدی از عکاسان جوان و نوجوان، ثبت‌نام دوره‌های آموزشی تابستانه مدرسه عکاسی ایران را با تخفیف ویژه آغاز کرد.
ثبت نام دوره‌های آموزشی تابستانه مدرسه عکاسی ایران با حضور اساتید مجرب، در دو بخش عکاسی پایه بزرگسالان و عکاسی پایه ویژه نوجوانان ویژه 13 تا 18 سال آغاز شد.
هزینه این دوره آموزشی تابستانه مدرسه عکاسی ایران با احتساب تخفیف ویژه؛ در بخش عکاسی پایه یک میلیون و 600 هزار تومان و در بخش عکاسی پایه ویژه نوجوانان 13 تا 18 سال یک میلیون و 100 هزار تومان خواهد بود.
هدف شروع این کلاس ها شناسایی افراد مستعد و حمایت در جهت آغاز دوره های بلند مدت مدرسه عکاسی است.

در پایان این دوره‌ها، استعدادهای جوان و نوجوان توسط اساتید دوره، شناسایی شده و برای دوره‌های بعدی از حمایت آموزش محور و مالی خانه عکاسان ایران در جهت ارتقای دانش و مهارت‌های عکاسی تا تولید مجموعه عکس‌ بهره‌مند خواهند شد.
مهلت ثبت نام در این دوره از کلاس های آموزشی مدرسه عکاسی ایران، روز چهارشنبه 14 تیر 1402 خواهد بود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره مدرسه عکاسی با شماره تماس 09032792407 تماس حاصل فرمایند.

آغاز دوره‌های آموزشی تابستانه مدرسه عکاسی ایران

انتهای پیام/

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha