۱۴۰۲.۰۴.۰۳

محل جدید کلاس‌های مرکز آموزش حوزه هنری با نام «سرای شهید دکتر مصطفی چمران»، یکم تیرماه، همزمان با برگزاری «شب خاطره» افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، محمدصادق کوچک‌زاده، مدیر مرکز آموزش حوزه هنری، با اعلام این خبر گفت: همزمان با برگزاری سیصد و چهل و ششمین محفل شب خاطره، یادبود شهید چمران، مراسم افتتاحیه محل جدید کلاس‌های مرکز آموزش نیز برگزار شد.

وی ادامه داد: این مرکز مجهز آموزشی، شامل ۵ کلاس آموزشی، سه کلاس ۳۵ نفره، یک کلاس ۷۰ نفره و یک کارگاه دیجیتال ۲۰ نفره است.

وی درباره دلیل نام‌گذاری این سرا افزود: به دلیل وجه هنری شخصیت شهید چمران که هنرمند و نقاش بوده و متاسفانه کمتر به این وجه پرداخته شده است، این محل را سرای شهید دکتر مصطفی چمران نام‌گذاری کردیم.

به گفته کوچک‌زاده با افتتاح سرای شهید چمران، ظرفیت آموزشی حوزه هنری افزایش یافته و کلاس‌های متنوع در قالب‌های ترمی و دوره‌ای برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: حوزه هنری، بستر هنر انقلاب و تربیت هنرمند انقلابی است. پس ضروری بود که صاحب فضای آموزشی در شان هنرجویان و استادان شود. سرای شهید دکتر مصطفی چمران فقط یک کلاس آموزشی نیست، بلکه اجتماعی از کارکردهای مختلف است که‌ از لحاظ تربیتی نیز حائز اهمیت است. با این ظرفیت آموزشی که در حوزه ایجاد می‌شود، می‌توانیم همزمان، پذیرای قریب به ۳۰۰ هنرجو باشیم. البته این به معنای آن نیست که دیگر نیازی به زیرساخت‌های آموزشی نداریم، بلکه بخش قابل توجهی از نیازمندی‌هایمان رفع می‌شود.

کوچک‌زاده تاکید کرد: تمام تلاش‌ها این بوده که کلاس‌ها با روزآمدترین تجهیزات آموزشی، تجهیز شود و از حالت سنتی به حالت دیجیتال تغییر کند.

وی افزود: ما به دنبال توسعه مخاطب خودمان در مقاطع سنی و اقشار مختلف هستیم. سعی می‌کنیم این مرکز آموزش، با شیوه‌ها و روش‌های متنوع تربیتی و با حضور اساتید صاحب‌نام، تبدیل به مرکز رشد هنرمندان انقلاب اسلامی شود.

بر اساس این گزارش، مراسم افتتاحیه سرای شهید دکتر مصطفی چمران، روز پنج‌شنبه، یکم تیر ۱۴۰۲، ساعت ۱۵، در محفل شب خاطره حوزه هنری افتتاح شد.

 انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha